
Vrei să te dezvolți într-o companie căreia îi pasă de angajații săi? Vrei să participi la programe de training și dezvoltare personală? Suntem chiar în Piață Victoriei și vrem să te cunoaștem!
Hai în echipa noastră de Customer Support!
Care vor fi beneficiile tale?
· Vei face parte dintr-o echipa tânără, dinamică și ai cărei membrii sunt axați pe dezvoltare personală și profesională;
· Vei avea parte de compensare pe măsura implicării tale: atât salariu fix, cât și bonus în funcție de realizările tale;
· Vei învăța în permaneneta lucruri noi și vei avea oportunități reale de dezvoltare, atât local cât și regional;
· Vei avea șansa de a fi parte componentă în programe de CSR, în care vei vedea cum activitatea ta poate produce o schimbare reală în comunitate;
Ce căutăm la ține?
· Să fii empatic, diplomat și proactiv în interacțiunile cu cliențîi;
· Să le oferi clienților noștri experiențe, și nu o simplă interacțiune;
· Să ai abilități foarte bune de comunicare și să lucrezi eficient în echipa;
· Să cauți modalități inovative și creative prin care să rezolvi solicitările clienților noștri;
· Să fii organizat, să îți prioritizezi și să îți gestionezi cât mai bine responsabilitățile;
· Să îți poți însuși cu rapiditate informațiile primite;
Care vor fi activitățile tale?
· Vei gestiona și vei răspunde la solicitările primite telefonic sau prin e-mail din partea clienților noștri;
· Vei reprezenta compania în interacțiunea cu cliențîi, oferindu-le cele mai bune servcii și experiențe în interacțiunea cu noi;
· Vei avea posibilitate să le oferi consultanță din punct de vedere financiar, astfel încât să poată lua cele mai bune decizii cu privire la viitorul lor;