Ești prietenos și pozitiv? Este franceza puterea ta și te poți exprima cu ușurință pe orice subiect?
În calitate de reprezentant de asistență pentru clienți, faceți parte din echipa de operațiuni, centrul afacerii noastre. Acesta este un rol centrat pe client; astfel, te vei implica cu clienții într-o manieră profesionistă pentru a le înțelege nevoile, a oferi asistență și a gestiona diverse scenarii pentru a-i ajuta să-și rezolve problemele. Și cea mai bună parte este că vei avea spațiu pentru a învăța, a crește și a-ți construi cariera.
Cu peste 3000 de angajați în 7 site-uri, Conectys este unul dintre BPO-urile cu cea mai rapidă creștere de pe piață, oferind servicii de externalizare multilingve clienților din industria de jocuri și divertisment, electronice de larg consum, asistență medicală și multe altele. Aici, la Conectys, lucrăm împreună pentru a ne sprijini reciproc într-un interes comun, făcând succesul clienților noștri propriul nostru succes.
În cadrul rolului dumneavoastră, veți:
- Oferiți asistență clienților prin telefon, e-mail sau chat;
- Răspunde și rezolvă întrebările și reclamațiile clienților oferind o soluție precisă;
- Urmăriți fluxurile de lucru predefinite și gestionați problemele specifice fiecărui canal de comunicare;
- Răspunde la toate întrebările clienților în termene date și respectă eficient termenele limită;
- Preluați, înregistrați și rezolvați notificări sau reclamații;
- Actualizați baza de date cu toate detaliile despre fiecare interacțiune cu clientul;
- Participa la testarea/lansarea/implementarea de noi produse sau instrumente de lucru.
Ce vă va face să aveți succes pentru acest rol:
- Un nivel C1 de limba franceza (atat scris cat si vorbit);
- Un nivel B2 de limba engleză (atât scris, cât și vorbit);
- Experienta in Contact Center ar putea constitui un avantaj;
- Curiozitate, mereu în căutarea soluțiilor;
- Atenție la detalii și atitudine „dispusă de a ajuta”;
- Cunoștințe excelente de calculator;
- Disponibilitate de a lucra în program 24/7 în model în 3 schimburi.
Sună bine? Aflați ce puteți obține:
- Pachet salarial competitiv & bonuri de masa;
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu multicultural;
- Asigurare medicala privata;
- Tot ce vrei să citești de la Bookster;
- Programe de învățare pentru dezvoltarea ta;
- Activități de wellness pentru bunăstarea ta.
Ne mândrim cu abordarea noastră față de diversitate, deoarece credem că adaugă valoare fiecărei organizații și ne îmbogățește fiecare dintre viețile. Ne angajăm să tratăm echitabil personalul nostru, indiferent de rasă, sex, religie, orientare sexuală, responsabilitate pentru persoanele aflate în întreținere, vârstă, dizabilitate fizică/psihică sau mediu.