Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
-Experienta relevanta intr-un mediu organizational, de preferinta in roluri ce presupun interactiunea cu clientii;
- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris;
- Proactivitate, ambitie, flexibilitate si perseverenta;
- Orientare spre munca in echipa;
- Dorinta de a invata si de a creste.
Descrierea jobului
- Ofera sprijin utilizatorilor OLX in ceea ce priveste probleme semnalate, intrebari sau solicitari;
- Determina cauza problemei, alege cea mai buna solutie de rezolvare si explica alegerea facuta;
- Urmareste rezolvarea cu succes a solicitarilor;
- Identifica trenduri in feedback-ul primit de la utilizatori in activitatea zilnica;
- Investigheaza problemele intampinate de utilizatori;
- Gestioneaza cazurile semnalate prin chat, email sau telefon.
Beneficii
- Beneficii flexibile in platforma Benefit (tichete de masa, decontare transport Metrorex/STB, vouchere vacanta, pensii private, vouchere Emag, Flaco, Fashion Days etc;) in valoare de 350 ron brut/luna.
- Bonus anual in functie de performanta;
- Asigurare medicala de tip business la Medlife;
- Fructe la birou;
- Sediu localizat central in Piata Victoriei: Cladire America House;
- Investim in dezvoltarea ta prin organizarea de traininguri, cursuri si access la platforma de invatare Myacademy.
Descrierea companiei
OLX Group este prezent in peste 40 de tari, prin 20 platforme online si peste 6000 de angajati.
In Romania, prin platforma OLX, Autovit si Storia facilitam milioane de tranzactii, oferind clientilor nostri servicii de publicare anunturi si promovare.