Customer Support Specialist (French)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Specialistul de asistență pentru clienți este punctul inițial de contact funcțional și tehnic pentru toate întrebările (cu excepția chestiunilor legate de salarizare) care provin de la experții în resurse umane din partea clienților. El/Ea asista si indruma clientii in urmatoarele domenii principale: procese HR, utilizarea expertilor si a aplicatiilor Internet furnizate de ADP, monitorizarea productiei si operatiunilor lunare. În plus, efectuează activități de analiză pentru definirea specificațiilor tehnice necesare ale sistemului informatic care răspund nevoilor de configurare a clientului. Efectuează activități de analiză pentru definirea specificațiilor tehnice solicitate ale sistemului informatic care răspund nevoilor de configurare ale clientului.
  • Asistarea și îndrumarea zilnică a clienților în utilizarea instrumentelor ADP
  • Măsurarea impactului și a urgenței cererilor
  • Prioritizarea și înregistrarea tuturor solicitărilor și incidentelor de servicii pentru clienți
  • Rezolvarea întrebărilor clienților prin aplicarea soluțiilor disponibile în bazele de date interne sau escaladarea corectă a problemelor către echipele interne adecvate
  • Comunicarea/urmărirea incidentului pe parcursul întregului proces și alertarea echipelor corespunzătoare conform SLA
  • Validarea rezolvării incidentelor cu clientul și echipele interne
  • Fiind responsabil pentru o zonă de expertiză și acționând ca legătură între client și echipele de suport.
  • Stăpânirea elementelor fundamentale: Cunoașterea companiei, Oferte, Excelență în Servicii și Conformitate
  • Abilități operaționale: Relații cu clienții (angajamente reciproce, analiza cerințelor și planificarea acțiunilor, HRIS și procese de afaceri)
  • Abilități transversale: comunicare, facilitarea atelierelor, managementul timpului și priorităților, instrumente de birou
  • Fluent (C1) în franceză, engleza ar fi un plus
  • Are simțul serviciului
  • Stăpânește managementul relațiilor cu clienții - are o cultură puternică a experienței clienților și înțelege importanța satisfacției clienților
  • Atitudine flexibilă – este capabil să-și adapteze discursul/acțiunile la public
  • Bune abilități de ascultare și comunicare
  • Abordare pedagogică
  • Integritate
  • Posedă abilități analitice și capacitatea de a rezuma
  • Organizat și riguros
  • Jucător în echipă
Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele. Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP: ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să asigure șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă. Etica la ADP: ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?