Customer Support with Accounting

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

IX Recruitment cauta pentru clientul sau, o persoana pentru postul de Customer Support - cu cunostinte de contabilitate.

Ai experienta in implementarea de solutii ERP si/sau in programul WINMENTOR si vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica si moderna care lucreaza intr-o companie in continua crestere?

Daca esti o persoana proactiva, ai atentie ridicata la detalii si un simt al raspunderii avansat, si te consideri o persoana care doreste mereu sa avanseze si sa invete, atunci aceasta pozitie este pentru tine!

 

Conditii obligatorii pentru a lua in calcul aplicarea ta:

- Cunoasterea programului WinMentor (nivel incepator sau mai mult)

- Cunostinte medii/avansate in domeniul contabilitatii

- Studii in domeniul contabilitatii sau experienta relevanta pe un post in domeniu (NU contabiltate primara!)

 

Ce taskuri vei avea?

- suport clienti in programul ERP WinMentor;

- oferit consultanta pentru diverse probleme;

- raspuns eficient si concret la cerintele clientilor;

- lucru bazat pe tickete;

- lucru cu baza de date;

- intocmire documentatie tehnica;

 

Uite ce iti oferim:

- Pachet Salarial Foarte Atractiv, dinamic în funcție de competențele tale, negociabil in functie de experienta/expertiza ta;

- Bonuri de masa;

- Training constant;

- Program de lucru business hours;

- Zile concediu de odihna suplimentare in functie de vechimea in firma;

- Alte beneficia: abonament sala, asigurare de sanatate, etc;

- Un loc de munca ultramodern cu posibilitati de dezvoltare nelimitate;

- Colegi de lucru dinamici si comunicativi;

- Posibilitate de Avansare si Plan de cariera inclus;

- Stabilitate Profesionala;

- Contract pe perioada nedeterminata;

 

Experienta ta este importanta pentru noi. Ne-ar ajuta sa ai:

- Cunostinte minime in programul WinMentor;

- Cunostinte minime SQL (lucru cu baza de date/clienti);

- Cunoasterea Limbii Engleze la nivel Mediu, pentru a facilita progresul si documentarea;

- Abilitati inclinate spre client;

- Skilluri de comunicare dezvoltate;

- Cunostinte medii in Microsoft Office reprezinta un AVANTAJ;

- Cunostinte Basic sau Medii in Contabilitate reprezinta un AVANTAJ;

 
Candidatul Ideal:
- studii superioare profil IT/economic
- contabilitate min 5 ani (stocuri, casa, banca, clienti, furnizori, compensari, oferte/comenzi clienti/furnziori,etc)
- calcul salarii, declaratii
- lucrul intr-o aplicatie finaciar - contabila, minim 5 ani.
- cunostinte avansate de operare PC (Windows (instalare aplicatii, diverse configurari), instalare periferice (driver casa de marcat, imprimanta), Office - Excel, lucrul in retea - partajare resurse, setari de retea)
- limba engleza, nivel B2

Cum arata o zi de lucru obisnuita:

- verifici clientii existenti si nevoile acestora;

- ajuti la solutionarea de probleme ce pot aparea (mai ales pe partea de WinMentor);

- lucrezi cu baza de date SQL;

- creezi documentatie pentru rezolvarea de probleme ce pot aparea;

Alatura-te unei companii care ofera un mediu propice cresterii, pentru a te dezvolta si a dezvolta echipa de vanzari intr-o companie software care activeaza intr-un mediu dinamic si plin de provocari.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la WEGROW EXPERIENCE SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la WEGROW EXPERIENCE SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are WEGROW EXPERIENCE SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?