IX Recruitment cauta pentru clientul sau, o persoana pentru postul de Customer Support - cu cunostinte de contabilitate.
Ai experienta in implementarea de solutii ERP si/sau in programul WINMENTOR si vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica si moderna care lucreaza intr-o companie in continua crestere?
Daca esti o persoana proactiva, ai atentie ridicata la detalii si un simt al raspunderii avansat, si te consideri o persoana care doreste mereu sa avanseze si sa invete, atunci aceasta pozitie este pentru tine!
Conditii obligatorii pentru a lua in calcul aplicarea ta:
- Cunoasterea programului WinMentor (nivel incepator sau mai mult)
- Cunostinte medii/avansate in domeniul contabilitatii
- Studii in domeniul contabilitatii sau experienta relevanta pe un post in domeniu (NU contabiltate primara!)
Ce taskuri vei avea?
- suport clienti in programul ERP WinMentor;
- oferit consultanta pentru diverse probleme;
- raspuns eficient si concret la cerintele clientilor;
- lucru bazat pe tickete;
- lucru cu baza de date;
- intocmire documentatie tehnica;
Uite ce iti oferim:
- Pachet Salarial Foarte Atractiv, dinamic în funcție de competențele tale, negociabil in functie de experienta/expertiza ta;
- Bonuri de masa;
- Training constant;
- Program de lucru business hours;
- Zile concediu de odihna suplimentare in functie de vechimea in firma;
- Alte beneficia: abonament sala, asigurare de sanatate, etc;
- Un loc de munca ultramodern cu posibilitati de dezvoltare nelimitate;
- Colegi de lucru dinamici si comunicativi;
- Posibilitate de Avansare si Plan de cariera inclus;
- Stabilitate Profesionala;
- Contract pe perioada nedeterminata;
Experienta ta este importanta pentru noi. Ne-ar ajuta sa ai:
- Cunostinte minime in programul WinMentor;
- Cunostinte minime SQL (lucru cu baza de date/clienti);
- Cunoasterea Limbii Engleze la nivel Mediu, pentru a facilita progresul si documentarea;
- Abilitati inclinate spre client;
- Skilluri de comunicare dezvoltate;
- Cunostinte medii in Microsoft Office reprezinta un AVANTAJ;
- Cunostinte Basic sau Medii in Contabilitate reprezinta un AVANTAJ;
Candidatul Ideal:
- studii superioare profil IT/economic
- contabilitate min 5 ani (stocuri, casa, banca, clienti, furnizori, compensari, oferte/comenzi clienti/furnziori,etc)
- calcul salarii, declaratii
- lucrul intr-o aplicatie finaciar - contabila, minim 5 ani.
- cunostinte avansate de operare PC (Windows (instalare aplicatii, diverse configurari), instalare periferice (driver casa de marcat, imprimanta), Office - Excel, lucrul in retea - partajare resurse, setari de retea)
- limba engleza, nivel B2
Cum arata o zi de lucru obisnuita:
- verifici clientii existenti si nevoile acestora;
- ajuti la solutionarea de probleme ce pot aparea (mai ales pe partea de WinMentor);
- lucrezi cu baza de date SQL;
- creezi documentatie pentru rezolvarea de probleme ce pot aparea;
Alatura-te unei companii care ofera un mediu propice cresterii, pentru a te dezvolta si a dezvolta echipa de vanzari intr-o companie software care activeaza intr-un mediu dinamic si plin de provocari.