Customer Support with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Titlul postului:

Asistență clienți cu

descrierea postului

în limba germană În calitate de consilier de servicii pentru clienți, sunteți primul punct de contact pentru clienți și gestionați diverse întrebări ale clienților prin contact vocal. Când combinați instrumentele noastre cu abilitățile dumneavoastră, vă asigurați că sunt furnizate cele mai bune servicii și oferiți clienților experiențe care depășesc toate așteptările.

Sarcinile tale:
  • Furnizați informații despre cererile de facturare, produse, prețuri sau tarife
  • Oferă proactiv produse și servicii în numele clientului
  • Asistență pentru întrebări tehnice și probleme legate de sisteme și dispozitive (router, telefon fix sau receptor TV)
  • Suport de prim nivel în caz de defecțiuni sau transmiterea acestora către alte departamente prin ticket
  • Atenție la nevoile și preocupările clienților
  • Demonstrați empatie, maximizând în același timp oportunitatea de a construi o relație cu clientul
  • Interacțiune prietenoasă și profesională cu clienții prin proceduri convenite
  • Participarea la activități de echipă sau activități de îmbunătățire a indicatorilor de performanță (workshop-uri, training, coaching, stimulente)

Ce sa aduc:
  • Cunoștințe foarte bune de germană (nivel minim B2, oral și scris)
  • Experiența în serviciul clienți este benefică
  • Cunoștințe bune de navigare și PC
  • Orientare catre client si atentie la detalii
  • Abilități de rezolvare a problemelor
  • capacitatea de multitasking
  • Abilitatea de a comunica eficient
  • Empatie și bucurați-vă de a trata oamenii
  • Capacitate de lucru în echipă și încredere în sine
  • Reziliență și profesionalism chiar și în situații dificile
  • Disponibilitate de a lucra sâmbăta sau în ture târzii
  • Flexibilitate, motivație ridicată, fiabilitate

Ceea ce oferim:
  • Soluții de lucru la domiciliu de oriunde în România, modele de lucru hibride sau locuri de muncă la fața locului în birourile noastre din Timișoara sau Cluj. Instruirea este remunerată de companie și poate avea loc la sediul companiei.
  • Un salariu competitiv, bonus de performanță și comision de vânzări
  • Un contract de munca permanent
  • Part-time / full-time, flexibil
  • Programe de dezvoltare continuă și oportunități de carieră
  • Sărbători în echipă (Ziua fructelor, masaj la birou, ziua înghețatei și multe altele...)
  • Vouchere de Paște și Crăciun
  • Bonus de limbă de la nivelul C1
  • Bonus sportiv lunar pentru abonamente de fitness sau articole sportive
  • Plata costurilor de transport (tichete de taxi pentru tura de dupa-amiaza)
  • Tichete de masă, îngrijiri medicale și zile suplimentare de concediu în funcție de vechime
  • Mediu de lucru multinațional

Vă așteptăm cu drag în echipa noastră!

Concentrix este un angajator cu șanse egale. Concentrix evaluează solicitanții calificați fără a ține cont de rasă, culoare, religie, sex, origine națională, vârstă, orientare sexuală, identitate sau expresie de gen, statutul de veteran protejat, statutul de handicap sau orice altă caracteristică protejată de lege.

Locație:

România, Cluj-Napoca

Cerințe de limbă:

Tip oră:

normă întreagă R1158256

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Concentrix pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Concentrix pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Concentrix locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?