Customer Support with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Suntem încântați să vă oferim această nouă oportunitate în cadrul Wipro Technologies, unul dintre cele mai mari mărci din industrie în acest moment, cu o istorie bine stabilită în diverse domenii. Asistență tehnică cu cerințe germane : Nivel avansat de limbă germană și engleză Experiență de cel puțin 2 ani în mediul de externalizare/centru de servicii partajate Cunoștințe de bază de asistență tehnică și abilități de depanare (OS Windows, CRM, întrebări ale clienților legate de licențe, gestionarea parolelor) , Instrumente MS Office, Servere, Cloud, Acreditări de conectare etc.) Licență (obligatoriu) Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală și gândire orientată către client Bune abilități organizatorice și atitudine proactivă Abilități de gestionare a apelurilor și atenție la detalii Responsabilități : Tratați întrebările primite ale clienților prin CHAT, TELEFON și EMAIL, respectând acordurile privind nivelul de servicii și indicatorii cheie de performanță stabiliti; atribuiți clienți potențiali vânzărilor în urma unei conversații reușite de calificare a clienților potențiali Întregirea, crearea de caz și direcționarea solicitărilor de asistență tehnică către inginerul de asistență tehnică adecvată, menținând în același timp restanța la minimum  Furnizați în mod proactiv toate informațiile relevante despre produsul solicitat și explicați caracteristicile, avantajele ,și beneficii cu specificațiile tehnice exacte  Inițierea acțiunilor necesare pentru rezolvarea problemelor și comunicarea cu personalul corespunzător, inclusiv apelurile de ieșire pentru o rezolvare mai rapidă Contribuirea la sistemul de management al cunoștințelor sub forma actualizării sau creării de politici și proceduri Ce oferim: Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top Oportunitate de dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional Salariu competitiv cu un set atractiv de beneficii sociale Loc de muncă complet la distanță din orice oraș din România Program fix standard: luni-vineri Acces la o varietate de beneficii disponibile printr-un pachet flexibil care poate fi personalizat în funcție de nevoile fiecărui angajat de dezvoltare personală și profesională printr-o varietate de programe de formare (aptitudini hard/soft) Despre noi: Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) este o companie lider globală în tehnologia informației, consultanță și servicii de procese de afaceri. Valorificăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, a roboticii, a cloud-ului, a analizei și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să-i facă să aibă succes. O companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de durabilitate și buna cetățenie corporativă, avem peste 230.000 de angajați dedicați care deservesc clienții de pe șase continente. Împreună, descoperim idei și conectăm punctele pentru a construi un viitor mai bun și îndrăzneț. Suport tehnic pentru consumatori - Nivelul 1

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?