Customer Technical Support Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Avem o oportunitate fantastică pentru un manager cu experiență de a conduce echipa noastră de asistență clienți din București.

Această poziție este importantă, deoarece veți fi responsabil pentru promovarea unei culturi centrate pe client - coaching și dezvoltarea persoanelor pentru a-și îmbunătăți performanța personală, ceea ce duce la îmbunătățirea performanței generale a echipei.

În calitate de lider de echipă de servicii pentru clienți, sarcinile dvs. de zi cu zi vor implica de obicei următoarele:

  • Realizarea KPI-urilor/SLA/Standardelor/Conformității convenite pentru echipă
  • Implementarea de activități/noi inițiative pentru îmbunătățirea și depășirea performanței
  • Conducerea echipei, managementul de zi cu zi, de exemplu, gestionarea comportamentelor, absențelor, întârzierilor, conformității, performanței și serviciilor
  • Îndrumarea eficientă a rapoartelor directe pentru a menține o cultură a rezoluției pentru prima dată și pentru a oferi cele mai înalte niveluri de servicii pentru clienți
  • Gestionarea performanței și a conduitei individuale urmând liniile directoare
  • Implementarea planurilor de imbunatatire cu actiuni de dezvoltare si suport
  • Dezvoltarea persoanelor și implementarea intervențiilor de învățare pentru a atinge standardul necesar, susținând în același timp aspirațiile de dezvoltare personală
  • Lucrând îndeaproape cu alte departamente, oferind informații cheie asupra experienței și tendințelor clienților, evidențiind oportunitățile de îmbunătățire a experienței clienților
  • Promovarea unei culturi a îmbunătățirii continue și generarea de idei, încurajarea echipei să contribuie la îmbunătățirea modalităților de lucru, împărtășirea celor mai bune practici și dezvoltarea articolelor de cunoștințe
  • Gestionarea escaladelor și reclamațiilor clienților și, acolo unde este cazul, oferirea de feedback individului pentru a-l ajuta să învețe.
  • Urmând liniile directoare pentru managementul incidentelor majore
  • Fiind un model pentru valorile IRIS și promovând brandul IRIS într-o manieră prietenoasă și profesionistă
  • Finalizarea tuturor instruirii obligatorii (module actuale de protecție a datelor)

Suntem interesați să luăm în considerare manageri de echipe cu experiență, cu următoarele abilități, experiență și competențe:

  • Software/asistență tehnică sau experiență în serviciul de asistență
  • Experiență în leadership și management într-un rol de serviciu orientat către clienți, inclusiv istoricul de dezvoltare a oamenilor
  • Experiență în utilizarea produselor Microsoft Office
  • Concentrat pe rezultate
  • Jucator de echipa
  • Inovatoare, cu un impuls pentru îmbunătățirea continuă
  • Abilități puternice de planificare și organizare
  • Constientizare comerciala.

Închidem ocazional locurile vacante devreme în cazul în care primim un volum mare de cereri. Prin urmare, vă recomandăm să aplicați cât mai curând posibil.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IRIS Software Group pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IRIS Software Group pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IRIS Software Group locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?