Avem o oportunitate fantastică pentru un manager cu experiență de a conduce echipa noastră de asistență clienți din București.
Această poziție este importantă, deoarece veți fi responsabil pentru promovarea unei culturi centrate pe client - coaching și dezvoltarea persoanelor pentru a-și îmbunătăți performanța personală, ceea ce duce la îmbunătățirea performanței generale a echipei.
În calitate de lider de echipă de servicii pentru clienți, sarcinile dvs. de zi cu zi vor implica de obicei următoarele:
- Realizarea KPI-urilor/SLA/Standardelor/Conformității convenite pentru echipă
- Implementarea de activități/noi inițiative pentru îmbunătățirea și depășirea performanței
- Conducerea echipei, managementul de zi cu zi, de exemplu, gestionarea comportamentelor, absențelor, întârzierilor, conformității, performanței și serviciilor
- Îndrumarea eficientă a rapoartelor directe pentru a menține o cultură a rezoluției pentru prima dată și pentru a oferi cele mai înalte niveluri de servicii pentru clienți
- Gestionarea performanței și a conduitei individuale urmând liniile directoare
- Implementarea planurilor de imbunatatire cu actiuni de dezvoltare si suport
- Dezvoltarea persoanelor și implementarea intervențiilor de învățare pentru a atinge standardul necesar, susținând în același timp aspirațiile de dezvoltare personală
- Lucrând îndeaproape cu alte departamente, oferind informații cheie asupra experienței și tendințelor clienților, evidențiind oportunitățile de îmbunătățire a experienței clienților
- Promovarea unei culturi a îmbunătățirii continue și generarea de idei, încurajarea echipei să contribuie la îmbunătățirea modalităților de lucru, împărtășirea celor mai bune practici și dezvoltarea articolelor de cunoștințe
- Gestionarea escaladelor și reclamațiilor clienților și, acolo unde este cazul, oferirea de feedback individului pentru a-l ajuta să învețe.
- Urmând liniile directoare pentru managementul incidentelor majore
- Fiind un model pentru valorile IRIS și promovând brandul IRIS într-o manieră prietenoasă și profesionistă
- Finalizarea tuturor instruirii obligatorii (module actuale de protecție a datelor)
Suntem interesați să luăm în considerare manageri de echipe cu experiență, cu următoarele abilități, experiență și competențe:
- Software/asistență tehnică sau experiență în serviciul de asistență
- Experiență în leadership și management într-un rol de serviciu orientat către clienți, inclusiv istoricul de dezvoltare a oamenilor
- Experiență în utilizarea produselor Microsoft Office
- Concentrat pe rezultate
- Jucator de echipa
- Inovatoare, cu un impuls pentru îmbunătățirea continuă
- Abilități puternice de planificare și organizare
- Constientizare comerciala.
Închidem ocazional locurile vacante devreme în cazul în care primim un volum mare de cereri. Prin urmare, vă recomandăm să aplicați cât mai curând posibil.