Bună,
Căutăm un strateg de optimizare a valorii clienților care să-i ajute pe clienții noștri să transforme cumpărătorii unici în clienți pe viață. După decenii în care ne-am concentrat în primul rând pe marketingul pentru achiziții, piața se schimbă și nu mai dorim să creăm strategii bazate pe cât ne putem permite să cheltuim pe reclame și reduceri. Dorim să oferim valoare transformând informațiile bazate pe date în acțiuni care au un impact pozitiv asupra rentabilității investiției și oferă cea mai bună experiență posibilă pentru clienți. Cum putem atinge aceste obiective?
- Analiza și optimizarea călătoriei clienților - acoperim totul, de la momentul în care utilizatorul află pentru prima dată despre marcă și ajunge pe site până la ceea ce se întâmplă după ce primește pachetul
- Cercetarea utilizatorilor și interviuri pentru joburi de făcut
- Cercetare cantitativă și calitativă
- Campanii de e-mail și anunțuri segmentate
- Testare A/B și personalizare web
- Analiza concurenței
- Audituri - UI/UX, tehnic, date, email
- Segmentarea RFM
- Programe de loialitate
- Analiza NPS
Va trebui să lucrați strâns împreună cu restul echipei (analiști de date, designeri UI/UX, dezvoltatori și ingineri QA) pentru a realiza acțiunile menționate mai sus și pentru a atinge obiectivele de rentabilitate a investiției. Veți fi, de asemenea, principalul punct de contact pentru clienții noștri.
Cerințe:
- Minim 3 ani de experiență profesională în marketing digital
- Gândire strategică – concentrarea asupra acțiunilor care pot aduce rezultate dezirabile
- Bună înțelegere a comerțului electronic, marketing prin e-mail, optimizare a site-urilor web și metode și principii de marketing digital
- Experiență în furnizarea și ținerea de prezentări și rapoarte de performanță pentru părțile interesate
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă (română și engleză)
- Cunoștințe medii de Google Analytics
- Abilitatea de a include cercetarea utilizatorilor atunci când elaborează strategia
- Atitudine pozitiva
- Etică puternică a muncii
- Abilitatea de a lucra în mai multe echipe interfuncționale, oferind leadership sau sprijin atunci când este necesar
- Curajul de a contesta status quo-ul atunci când logica și rațiunea o cer. Vezi ceva rupt? Repara-l.
- Flexibilitate – lucrurile se schimbă pe aici. RAPID.
- Va trebui să fiți și certificat CVO (vom oferi instruire și asistență)
Este bine sa ai:
- Experiență UI/UX
- Experiență cu testarea A/B
- Experiență în lucrul cu mai multe platforme de marketing prin e-mail
- Experienta in cercetare cantitativa si calitativa
- Experiență în lucrul cu mai mulți clienți
Despre noi:
Suntem o companie românească de software și avem peste 10 ani. Am început într-un colț al unei agenții de publicitate cu prima noastră platformă, „Explore”, care i-a ajutat pe clienții noștri să-și îmbunătățească rata de conversie prin efectuarea de teste A/B și multivariate. Acum suntem creatori de tendințe pentru ceea ce se numește optimizarea valorii clienților (CVO). Anul acesta, slefuim date de la 1 miliard de dispozitive diferite din 91 de țări.
Cel mai minunat lucru despre Omniconvert este echipa de oameni excepționali care lucrează din greu pentru a genera schimbări semnificative, nu numai pentru clienți, ci și pentru întreaga industrie a comerțului electronic.