Cyber Senior Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

La EY, vei avea șansa de a construi o carieră la fel de unică ca și tine, cu o scară globală, sprijin, cultură incluzivă și tehnologie pentru a deveni cea mai bună versiune a ta. Și ne bazăm pe vocea și perspectiva ta unice pentru a ajuta și EY să devină și mai bun. Alăturați-vă nouă și construiți o experiență excepțională pentru dvs. și o lume de lucru mai bună pentru toți.


La EY oferim organizațiilor oamenii, procesele și tehnologia coordonate pentru a detecta, a răspunde, a întrerupe și a limita atacurile cibernetice înainte ca activele și operațiunile comerciale să fie afectate. Echipa oferă monitorizare în timp real a amenințărilor, triaj și analiză a alertelor de securitate, împreună cu investigarea și răspunsul la incidente de securitate. lucrează în colaborare cu personalul clienților pentru a identifica îmbunătățiri ale planurilor și programelor lor de securitate cibernetică.


Ocazia


În calitate de senior manager în EY, veți servi ca lider de implicare și punct de contact principal cu clienții pentru evaluarea securității cibernetice, arhitectură, implementare și operațiuni, inclusiv detectarea amenințărilor, răspunsul la amenințări, vânătoarea amenințărilor, informații despre amenințări, managementul programelor și managementul tehnologiei. Veți oferi leadership strategic asupra angajamentelor dvs. unei echipe principale. Membrii echipei lucrează în colaborare în urmărirea, planificarea, inițierea, operarea și gestionarea angajamentelor pentru a evalua, îmbunătăți, construi și opera operațiuni de securitate integrate pentru clienți.


Responsabilitati cheie:


  • Sprijiniți noile oportunități de afaceri prin participarea la activități orientate spre piață și prin dezvoltarea materialelor de leadership gândit. Conduceți echipe și colaborați între echipe pentru a genera idei noi care conectează capacitățile EY cu clienții.
  • Dezvoltați și mențineți relații și rețele pe termen lung cu clienții. Înțelegeți EY și liniile sale de servicii și evaluați/prezentați în mod activ modalități de a servi clienții.
  • Sprijiniți eforturile de dezvoltare a afacerii, ajutând la extinderea și dimensiunea angajamentelor pe baza cerințelor clienților, împreună cu nevoile lor individuale în ceea ce privește costurile, oamenii, procesele și tehnologia. Participați la răspunsurile și propunerile RFP.
  • Utilizați metode de management de proiect, comunicare eficientă, resurse de sprijin și tehnologie pentru angajamentele clienților pentru a spori eficiența serviciilor și eficacitatea rezultatelor. Asigurați-vă că echipele de angajament îndeplinesc toate cerințele contractuale.
  • Oferiți produse de muncă de înaltă calitate și servicii clienților. Participați la evaluări, evaluări și acțiuni corective ale calității. Produceți rezultate și livrabile în intervalele de timp estimate și în limita bugetului. Elaborați planuri, supravegheați activitatea, monitorizați progresul, gestionați riscurile și asigurați-vă că părțile interesate cheie sunt informate despre progresul și rezultatele așteptate.
  • Conducerea unor misiuni de securitate specifice, revizuirea maturității cibernetice a unui client, consilierea cu privire la foile de parcurs de îmbunătățire, evaluarea conformității clientului cu standardele de practică de vârf din industrie sau optimizarea operațiunilor de apărare cibernetică.
  • Conducerea angajamentelor clienților: cu responsabilitate de la definirea inițială a activității, gestionarea echipei de livrare și încheierea misiunii. Este de așteptat să vă asumați, de asemenea, responsabilitatea de urmărire a economiei angajamentului și de supravegherea relației comerciale cu clientul.
  • Analizați și aplicați o înțelegere a tendințelor cibernetice și din industrie pentru a identifica oportunitățile și riscurile de implicare și clienți. Sprijiniți părțile interesate ale clienților cu informații regulate despre leadership-ul de gândire pentru a-i ajuta să reducă riscul de afaceri în cadrul organizației lor.
  • Analizați și aplicați o înțelegere a sistemelor IT și de securitate complexe pentru a identifica angajamentul și punctele forte și punctele slabe ale clienților. Folosiți cunoștințele despre mediile cibernetice ale clientului și despre tendințele din industrie pentru a identifica și recomanda zone de îmbunătățire.
  • Supravegherea dezvoltării proiectelor și rapoartelor finale. Asigurați confidențialitatea și integritatea rapoartelor și documentației misiunii, inclusiv arhivarea la sfârșitul misiunilor.
  • Conduce ședințe interne ale echipei de angajament, participă la întâlnirile cu părțile interesate cheie ale angajamentului intern și participă la întâlniri tehnice, ad-hoc și periodice de raportare ale clienților. Participați la întâlniri ad-hoc cu clienții pentru schimbări în mediul clientului, noile tehnologii, inițiative de îmbunătățire, ateliere de lucru, sesiuni de brainstorming sau întâlniri de rezolvare a problemelor.


Cerințe:


  • Studii superioare tehnice absolvite în domeniul informaticii sau domenii conexe
  • Minim 5 ani de experiență profesională în operarea, gestionarea, proiectarea, implementarea, întreținerea sau susținerea tehnologiei de securitate cibernetică
  • Minim 3 ani de experiență profesională în operațiuni SOC și/sau răspuns la incidente
  • Înțelegerea tehnologiilor și soluțiilor utilizate în securitatea cibernetică și rețele (SIEM, SOAR, Firewall-uri, IAM, DLP, IDS/IPS, End Point Protection, Threat Management/Intelligence).
  • Deținerea de certificate sau studii legate de securitatea cibernetică, tehnologia informației sau inginerie; deținerea de certificări de securitate cibernetică, de exemplu, CISSP, GCIH, GMON, GSOC
  • Cunoașterea tehnicilor actuale de hacking, dezvăluiri de vulnerabilități, incidente de încălcare a datelor și tehnici de analiză a securității, cu înțelegerea conceptelor de detectare a intruziunilor și apărării securității informațiilor
  • Aveți o perspicacitate aprofundată în afaceri.
  • Cunosc în interacțiunea cu CXO și părțile interesate de la nivel de consiliu, dând în același timp diplomație și tact atunci când prezintă subiecte.
  • Experiență anterioară în conducere, +3-5 ani foarte recomandat
  • Cunoștințe profesionale complete în limba engleză, în special în scrisul tehnic și comunicarea orală

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la EY pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la EY pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are EY locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?