Recrutăm pentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari furnizori europeni de servicii din domeniul gestionării și recuperării creanțelor, cu un portofoliu reprezentativ de clienti din sectoarele Financiar-Bancar, Utilități și Retail, cu o prezență de peste 9 de ani pe piața națională, rolul de
DATA ANALYST
Locație: Iași
Nivel de expertiză: Middle
Cerințe:
- minim 3 ani experiență în domeniul serviciilor financiare (de preferat în managementul creanțelor);
- cunoștințe de limba engleză - nivel avansat (minim B2);
- cunoștințe de limba italiană - nivel mediu/avansat (minim B2);
- experiență de lucru în data modelling și tehnici de utilizare machine learning;
- cunoștințe peste medie a programelor de raportare, precum SAP Business Objects, MS Power BI (Business Intelligence);
- cunoștințe avansate în programe statistice (ex: R, Python, SAS);
- o foarte bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office - accent pe MS Excel;
- foarte bune abilități de gândire analitică și capacitate de sinteză;
- puternice abilități de comunicare și prezentare;
- capacitate de adaptare, spirit de echipă, atenție la detalii;
- abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;
- studii superioare absolvite în unul dintre domeniile: Statistică, Matematică, Informatică, Administrarea Afacerilor (Informatică Economică, Data Mining).
Constituie un avantaj:
- cunoștințe de Azure Machine Learning Studio.
Responsabilități:
- realizează și dezvoltă rapoarte operative și strategice aferente activitățiilor de management al creanțelor;
- elaborează, verifică și compară datele extrase din aplicațiile specifice de BI - Business Intelligence;
- gestionează și proiectează dashboard-uri analitice și raporturi KPI în platforma BI;
- efectuează analiza calitativă și cantitativă a creanțelor, în scopul optimizării procesului de recuperare a acestora;
- pregătește și prezintă superiorilor și echipei de management ai companiei rezultatele analizelor efectuate, în scop consultativ și de facilitare a procesului decizional intern;
- identifică și construiește cele mai bune strategii în report și analiză;
- semnalează eventualele situații critice ca urmare a interpretării rezultatelor și intervine cu recomandări și soluții.
Beneficii:
- posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii multinaționale /Acces la oportunitățile interne și externe de dezvoltare a carierei;
- pachet beneficii atractiv: grilă salarizare motivantă, corelată cu performanța profesională, tichete de masă;
- asigurare medicală privată;
- programe de training specifice activității și de utilizare a instrumentelor de lucru, cât și lingvistice;
- mediu de lucru internațional.
Pentru mai multe informații despre companie, pozițiile vacante și serviciile pe care le oferim, vă rugăm să consultați site-ul nostru.
Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.