Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Recrutăm pentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari furnizori europeni de servicii din domeniul gestionării și recuperării creanțelor, cu un portofoliu reprezentativ de clienti din sectoarele Financiar-Bancar, Utilități și Retail, cu o prezență de peste 9 de ani pe piața națională, rolul de

DATA ANALYST

Locație: Iași

Nivel de expertiză: Middle

Cerințe:

- minim 3 ani experiență în domeniul serviciilor financiare (de preferat în managementul creanțelor);

- cunoștințe de limba engleză - nivel avansat (minim B2);

- cunoștințe de limba italiană - nivel mediu/avansat (minim B2);

- experiență de lucru în data modelling și tehnici de utilizare machine learning;

- cunoștințe peste medie a programelor de raportare, precum SAP Business Objects, MS Power BI (Business Intelligence);

- cunoștințe avansate în programe statistice (ex: R, Python, SAS);

- o foarte bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office - accent pe MS Excel;

- foarte bune abilități de gândire analitică și capacitate de sinteză;

- puternice abilități de comunicare și prezentare;

- capacitate de adaptare, spirit de echipă, atenție la detalii;

- abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;

- studii superioare absolvite în unul dintre domeniile: Statistică, Matematică, Informatică, Administrarea Afacerilor (Informatică Economică, Data Mining).

Constituie un avantaj:

- cunoștințe de Azure Machine Learning Studio.

Responsabilități:

- realizează și dezvoltă rapoarte operative și strategice aferente activitățiilor de management al creanțelor;

- elaborează, verifică și compară datele extrase din aplicațiile specifice de BI - Business Intelligence;

- gestionează și proiectează dashboard-uri analitice și raporturi KPI în platforma BI;

- efectuează analiza calitativă și cantitativă a creanțelor, în scopul optimizării procesului de recuperare a acestora;

- pregătește și prezintă superiorilor și echipei de management ai companiei rezultatele analizelor efectuate, în scop consultativ și de facilitare a procesului decizional intern;

- identifică și construiește cele mai bune strategii în report și analiză;

- semnalează eventualele situații critice ca urmare a interpretării rezultatelor și intervine cu recomandări și soluții.

Beneficii:

- posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii multinaționale /Acces la oportunitățile interne și externe de dezvoltare a carierei;

- pachet beneficii atractiv: grilă salarizare motivantă, corelată cu performanța profesională, tichete de masă;

- asigurare medicală privată;

- programe de training specifice activității și de utilizare a instrumentelor de lucru, cât și lingvistice;

- mediu de lucru internațional.

Pentru mai multe informații despre companie, pozițiile vacante și serviciile pe care le oferim, vă rugăm să consultați site-ul nostru.

Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

 (1)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC TRAIN TO PERFORM SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC TRAIN TO PERFORM SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC TRAIN TO PERFORM SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?