Data Analyst Persoane Fizice

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Notă:
Luăm în serios protecția datelor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private. Te invităm să parcurgi aici întregul document privind prelucrarea datelor cu caracter personal înainte de a aplica.  

Misiune:

  • Optimizarea pe termen lung a valorii obtinute de Banca in relatia cu clientii Persoane Fizice prin implementarea de strategii centrate pe client
  • Formarea si intretinerea unei baze de date centralizate cu informatiile relevante la nivel de client si date comportamentale privind relatia acestora cu UniCredit Bank cat si cu entitatile membre ale Grupul UniCredit din Romania (UCFin si UniCredit Leasing)
  • Definirea si imbunatatirea continua impreuna cu Segment Manager si Campaign Manager a profielor relevante de client si a ciclulurilor de viata ale acestora contribuind cu informatii relevante certificate prin date, tendinte si comportamente
  • Identificarea sau anticiparea prin date a evenimentelor si tendintelor aferente clientilor Persone Fizice care au ca efect schimbarea in comportament si in valoarea adusa bancii

Principalele responsabilități:

  • Identifici sau anticipezi prin date evenimentele si tendintele aferente clientilor Persone Fizice, care au ca efect schimbarea in comportament si in valoarea adusa bancii
  • Formezi si intretii o baza de date centralizate cu informatiile relevante la nivel de client si date comportamentale, privind relatia acestora cu UniCredit Bank cat si cu entitatile membre ale Grupul UniCredit din Romania (UCFin si UniCredit Leasing)
  • Analizezi informatiile disponibile cu privire la client de-a lungul ciclului de viata al relatiei acestuia cu banca, pentru a determina cele mai potrivite criterii de profilare, in conditiile legii, pentru care vor fi dezvoltate diverse modele analitice si revizuirea periodica a acestora
  • Definiesti impreuna cu Segment Manager si Campaign Manager, benchmark-uri si modele de prioritizare pentru campanii sau actiuni comerciale pentru a asigura imbunatatirea eficientei campaniilor si a canaliza resursele interne eficient
  • Contributie activ in definirea profilelor relevante de clienti persoane fizice, profile obtinute prin folosirea de studii si informatii statistice specifice si revizuirea periodica a acestora
  • Contribui activ in definirea ciclului de viata aferent fiecarui profil/segment si revizuirea periodica a acestora
  • Contribui activ la initierea, proiectarea/designul, dezvoltarea si implementarea de campanii specifice fiecarui profil relevant de clienti, tinand cont de strategia generala de business Retail Persoane Fizice si a Bancii pentru optimizarea pe termen lung a valorii obtinute de Banca in relatia cu acesti clienti
  • Definesti si imbunatesti continuu, impreuna cu Segment Manager si Campaign Manager profilele relevante de client si a ciclurile de viata ale acestora contribuind cu informatii relevante certificate prin date, tendinte si comportamente
  • Contribui activ la initierea, proiectarea si implementarea de campanii destinate cresterii loializarii clietilor si prevenirea intreruperii premature a relatiei acestora cu Banca
  • Contribui activ la initierea, proiectarea si implementarea de campanii destinate cresterii gradului de acuratete a datelor referitoare la client, inclusiv datele de contact
  • Gestionezi si asiguri dezvoltarea aplicatiilor de management al clientilor

Condiții minime de eligibilitate:

  • Studii universitare in economie/finante sau cibernetica/informatica de gestiune
  • Minimum 3 ani de experienta profesionala in domeniu bancar si 1 ani de experienta analiza datelor
  • Fluent in limba engleza, atat scris cat si vorbit
  • Abilitati matematice si statistice-analitice
  • Abilitati tehnice (buna intelegere a cerintelor de business si implementarea acestora in aplicatiile de lucru)
  • Cunostinte avansate de MS Office, SAS EG, SAS CIS
  • Abilitati de investigare a problemelor si de a propune solutii concrete la situatiile identificate

Alte competențe necesare:

  • Abilitati de lucru in echipa
  • Abilitati de comunicare
  • Deschis la idei noi, spirit creativ si inovativ
  • Orientat spre solutii
  • Gandire analitica si cunostinte statistice
  • Atent la client, orientat spre dezvoltarea sustenabila a afacerii
  • Capacitate de concentrare si lucru cu termene limita
  • Capacitatea de coordonarea a oamenilor in vederea atingerii obiectivelor
  • Managementul resurselor si prioritizarea acestora pentru a atinge rezultate maxime

Beneficii:

  • Tichete de masă în valoare de 20 lei
  • Abonament medical
  • Prețuri speciale la activități sportive prin WorldClass și 7Card
  • Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
  • Reduceri special la peste 100 de partener
  • Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 150 lei
  • Zi liberă pentru ziua ta de naștere
  • 3 zile libere pentru propria căsătorie să a copiilor
  • 5 zile libere la nașterea copilului

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?