Data Analytics Manager, Marketing

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Căutăm un manager de analiză de date care să conducă funcția de analiză de marketing pe mai multe linii de afaceri și să dețină livrarea practică pentru analiza de marketing Rider. În calitate de Manager Data Analytics în Marketing, veți coordona o echipă de 2-4 analiști, veți colabora cu conducerea senior în Marketing, Produs și Operațiuni. Scopul dvs. principal ar fi să vă asigurați că echipele de marketing au un impact măsurabil asupra afacerii.

Aventurile tale zilnice vor include:
  • Conduceți o echipă de 2-4 analiști, lucrând cu conducerea de marketing pentru a stabili obiective de performanță pentru echipa dvs. și pentru a oferi o valoare măsurabilă pentru operațiunile de marketing
  • Fii punctul de contact de analiză pentru Rider Marketing. Analizați în mod proactiv nevoile afacerii împreună cu managementul Rides Marketing și furnizați soluțiile
  • Definiți valorile de marketing și KPI-urile, estimați rentabilitatea investiției inițiativelor de marketing, contribuiți la foile de parcurs ale echipelor de produse și de marketing și definiți cerințele pentru analiști și ingineri
  • Îndrumați și sprijiniți echipa de publicitate cu gestionarea continuă a cheltuielilor de marketing pentru Riders (milioane în buget) cu ajutorul echipei noastre de analiză a datelor publicitare
  • Aruncă seturi de date complexe pentru a veni cu ipoteze de testare pentru îmbunătățirea comunicării cu utilizatorii existenți (mii de campanii și miliarde de comunicări trimise), stabilirea de teste A/B (și alte experimente) și conducerea echipei să analizeze rezultatele folosind tehnici statistice în pentru a vă ghida luarea deciziilor.

Ce căutăm:
  • Atitudine proactivă, sentiment de proprietate, leadership
  • Încredere în luarea deciziilor și definirea priorităților într-o stare de incertitudine (peisajul de marketing se schimbă, trebuie să înțelegeți cum echipa dvs. poate fi solidă în acest sens)
  • Cunoștințe excelente de SQL și Python sau R
  • Experiență în conducerea unei echipe Analytics
  • Înțelegerea solidă a modelării statistice și a designului experimental cu o experiență demonstrată cu testarea A/B
  • Colaborator puternic, cu abilități excelente de comunicare (atât verbal, cât și scris), experiență de lucru și comunicare cu părțile interesate într-un mediu provocator, cu ritm rapid
  • Experiență cu DW (Snowflake, BigQuery, Redshift), ETL/ELT (Airflow, DBT) și instrumente de vizualizare a datelor (Looker, PowerBI, Tableau etc.)
  • Experiență practică cu cadrele de învățare automată

Veți primi credite suplimentare pentru:
  • Lucrul cu ciclul de viață al utilizatorului înainte - Achiziție, Reținere
  • Cunoașterea instrumentelor de analiză de marketing (folosim Appsflyer, Segment, Clevertap, Google Analytics, dar dacă sunteți familiarizat cu alternativele - contează și ca un plus)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Bolt pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Bolt pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Bolt locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?