Data Business Analyst Compliance - Financial Crime (International Retail Banking)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITĂȚI


Conformitate/ International Retail Banking/ Financial Crime este responsabilă de facilitarea și monitorizarea, în toate entitățile din sfera International Retail Banking, a conformității cu reglementările aplicabile: obligații de cunoaștere a clientului (KYC), lupta împotriva spălării banilor și finanțării terorismului și respectarea embargourilor și sancțiunilor internaționale.

În cadrul Compliance/ International Retail Banking/ Financial Crime, echipa de Conducere și Supraveghere este echipa însărcinată cu supravegherea activităților (supravegherea), raportarea și furnizarea de expertiză pe subiectele de Crimă Financiară experților în risc și echipelor de Business Compliance Officer (BCO).

RESPONSABILITĂȚI


În calitate de Data Business Analyst în numele echipei International Retail Banking/ Financial Crime Oversight, conduceți, organizați și preluați următoarele misiuni:

1. Managementul și monitorizarea datelor privind criminalitatea financiară, inclusiv colectarea datelor din surse adecvate (interogări SQL, depozit de date, alte surse de date), primul nivel de controale, pregătire tablouri de bord: de exemplu, monitorizarea certificărilor, rata de finalizare a e-learning, monitorizarea incidentelor , AML și indicatori cheie de risc în funcție de diferitele axe de supraveghere;

2. Contribuție la pregătirea Guvernanței Criminalității Financiare: colectare de informații, indicatori cheie de risc, pregătirea și difuzarea pachetului de diapozitive, monitorizarea planurilor de acțiune definite în ședința anterioară;

3. Gestionarea comunicațiilor pe perimetrul IRB , de exemplu actualizarea Financial Crime EMEA SharePoint, menținerea listei de contacte. Redirecționează cererile care nu intră în responsabilitatea echipei către actorii corespunzători, în conformitate cu politicile și SLA-urile definite. Analizați, interogați și manipulați datele în conformitate cu regulile și procedurile de afaceri definite.

4. Contribuție la exerciții regulate de supraveghere a domeniului de aplicare a infracțiunilor financiare: QLB (Chestionar Anti Spălare de Bani), evaluarea capacității, clasificarea riscurilor. Definiți planuri de remediere pentru a îmbunătăți calitatea datelor și monitorizați lansarea planurilor de remediere. Fiți la curent cu măsurile de risc și de conformitate și semnalați orice riscuri potențiale. Analizați cauzele principale ale anomaliilor, identificați acțiunile corective și lucrați cu diverse echipe de asistență pentru a corecta erorile de calitate a datelor

5. Contribuție la proiecte: formalizarea procedurilor, optimizarea proceselor, asigurarea faptului că procedurile de proces ale echipei sunt la zi


PROFIL NECESAR

  • Cunoștințe în managementul datelor de referință, aplicații SG clienți/parteneri/furnizor ar fi un plus
  • Fluent în franceză și engleză
  • Cunoașterea datelor (vizualizarea datelor, analiza datelor, raportarea, bazele de date)
  • MS Office (Excel, Powerpoint în special) Avansat, Tableau, SQL (utilizator moderat-avansat), Power BI
  • Experiența în Terra Data ar constitui un avantaj
  • 3-5 ani de experiență într-o poziție similară (de exemplu, analiză, raportare, risc)
  • Bună cunoaștere a regulilor aplicabile privind conformitatea și riscurile de conformitate
  • Bună cunoaștere a proceselor Know Your Customer
  • Demonstrează abilități de organizare și coordonare
  • Riguros și metodic, ai o minte critică excelentă și ai capacitatea de a îmbunătăți procesele existente
  • Abilitate bună de analiză și sinteză
  • Eficient, autonom și receptiv , știe să lucreze cu echipe multidisciplinare și internaționale într-un mediu de lucru rapid și solicitant
  • Fiți la curent cu măsurile de risc și de conformitate și semnalați orice riscuri potențiale.

DE CE VA ALĂTURĂ-NE


SG GSC este o companie certificată Great Place to Work®. Aici veți găsi un loc de muncă și o cultură flexibile, autonomie, oportunități de învățare constantă, dinamism și oameni talentați, făcând din această experiență un adevărat accelerator de carieră. Veți descoperi, de asemenea, toată diversitatea afacerilor noastre, într-un sector aflat în continuă evoluție și inovație.

Dacă ai chef să-ți urmezi obiectivele cu ambiție, atunci ai ajuns la locul potrivit.


În plus, te vei bucura de toate beneficiile noastre:


  • compensare competitivă și remunerație, inclusiv bonus anual de performanță;
  • plan de asistență medicală preventivă și asigurări de sănătate și de viață de grup;
  • gamă largă de beneficii flexibile într-un buget lunar;
  • beneficii de birou, programe de bunăstare și sănătate mintală;
  • diverse beneficii sociale și bonusuri pentru evenimente personale sau de familie;
  • Opțiuni de la 9 la 5 zile lucrătoare și lucru de la domiciliu cu bonus de activare la îmbarcare;
  • concediu suplimentar plătit și neplătit, inclusiv concediu sabatic;
  • oportunități de învățare și creștere bazate pe dezvoltare individuală și planuri de carieră;
  • acces nelimitat la diverse resurse eLearning.


PERSPECTIVE DE AFACERI


Suntem convinși că oamenii sunt motorii schimbării și că lumea de mâine va fi modelată de toate inițiativele lor, de la cele mai mici până la cele mai ambițioase.

Indiferent dacă ne alăturați pentru o perioadă de luni, ani sau întreaga carieră, împreună putem avea un impact pozitiv asupra viitorului. Crearea, îndrăzneala, inovarea și acțiunea fac parte din ADN-ul nostru.

Dacă și tu vrei să fii implicat direct, să crești într-un mediu stimulant și îngrijitor, să te simți util în fiecare zi și să-ți dezvolți sau să-ți consolidezi expertiza, te vei simți ca acasă la noi!


Încă ezită?


Trebuie să știți că angajații noștri pot dedica mai multe zile pe an acțiunilor de solidaritate în timpul programului de lucru, inclusiv sponsorizarea persoanelor care se luptă cu orientarea sau integrarea profesională, participarea la educația financiară a tinerilor ucenici și împărtășirea abilităților lor cu organizații de caritate. Există multe modalități de a te implica.


Suntem un angajator cu șanse egale și suntem mândri să facem din diversitate un punct forte pentru compania noastră. Societe Generale se angajează să recunoască și să promoveze toate talentele, indiferent de credințele lor, vârstă, dizabilitate, statut parental, origine etnică, naționalitate, identitate de gen, orientare sexuală, apartenența la o organizație politică, religioasă, sindicală sau minoritară sau orice altă organizație. caracteristică care ar putea fi supusă discriminării.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Societe Generale Global Solution Centre Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Societe Generale Global Solution Centre Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Societe Generale Global Solution Centre Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?