Data Protection Officer Support - determinat 2 ani

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

Studii superioare juridice cu examen de licenta, preferabil, cu experienta juridica efectiva;
Bună cunoaştere a cadrului de reglementare a domeniului de activitate şi a impactului acestuia asupra activitatii bancare in general
Capacitate de prioritizare, de management/administrare a mai multor proiecte in acelaşi timp
Capacitatea de a opera in condiţii de stres si presiune
Spirit de initiativa, analitic, dedicat muncii in echipa cu dorinta de autodepasire
Abilitaţi de comunicare (verbal si in scris) si capacitatea de a construi relatii pe baza de colaborare
Atitudine pozitiva in rezolvarea sarcinilor de serviciu
Cunoştinţe bune de limba engleza
experienţa într-o poziţie similarǎ, in zona de conformitate/ securitate IT/ audit reprezinta un avantajIntegritate morala si profesionala

Responsabilitati:

Acordarea de asistenta si suport in aria protectiei datelor in ceea ce priveste:
- informarea și consilierea angajaților și conducerii operatorului, incluzând și în special angajații care își desfășoară activitatea în conformitate cu Regulamentul, precum și a altor dispoziții legale ale UE sau locale referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal;

- monitorizarea conformitatii cu GDPR, precum și cu alte prevederi legale ale UE sau locale referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal

-analizarea și interpretarea cerințelor GDPR și legislației locale, emiterea de opinii și recomandări, inclusiv legate de protecţia datelor începând cu momentul conceperii și în mod implicit („privacy by design” și „privacy by default”);

-identificarea în mod continuu a impactului potențial al cerințelor legale aplicabile procesării datelor și acordarea de suport funcțiilor relevante din institutie în evaluarea acestui impact;

-implicarea în toate inițiativele și proiectele privind protecția datelor cu caracter personal;

-pregătirea și actualizarea notificărilor de informare și consimțămintelor colectate de la persoanele vizate (de exemplu, clienți, angajați etc.);
 

-pregătirea metodologiei de evidenţă a activităților de prelucrare;

-menținerea registrellor de evidenţă a activităților de prelucrare și actualizarea acestor registre, la

-solicitarea documentată a funcțiilor interne relevante;

-pregătirea metodologiei de evaluare a impactului asupra protecţiei datelor (PIA) și, la cerere,

-asigurarea activitatii de consiliere aferenta;

-monitorizarea PIA, respectiv implementarea masurilor tehnice si organizatorice incluse in PIA sau în opinia Autorității române pentru protecția datelor ("ANSPDCP"), în conformitate cu art. 36 din GDPR;

-cooperarea și acționarea ca punct unic de contact cu ANSPDCP în probleme legate de prelucrare, inclusiv consultarea prealabilă, așa cum prevede art. 36 din GDPR, inclusiv cu privire la orice probleme de prelucrare a datelor;

-pregătirea și transmiterea către ANSPDCP a notificarii privind încălcarea datelor către ANSPDCP, si daca este cazul comunicarea cu persoanele vizate, după aprobarea de către CEO,;

-elaborararea și implementarea normelor și procedurilor interne referitoare la prelucrarea datelor, ținând seama de cerințele legale în vigoare și de orientările Grupului;

-acordaarea de asistența managementului în identificarea, evaluarea, monitorizarea și raportarea riscurilor asociate procesării datelor de catre operator;

-monitorizarea neconformitatii cu GDPR prin efectuarea de teste relevante și consecvente cu scopul de a gestiona într-un mod eficient nivelul de risc legat de prelucrarea datelor;

-raportarea la timp a informațiilor cerute de legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, conducerii, Grupului, coordonatorului direct, în legătură cu activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal;

-emiterea de recomandări pentru corectarea problemelor de neconformitate detectate ca urmare a monitorizării;

-raportarea oricaror probleme relevante privind riscul de conformitate către CEO, în calitate de coordonator direct al functiei DPO, organismul de conducere, auditul intern, functia de control al riscului sau catre alte structuri relevante, după caz;

-stabilirea și organizarea de cursuri și întâlniri adecvate, în vederea dezvoltării unei culturi a conformității în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal;

Viața la UniCredit:

13 salarii – primești un salariu în plus în luna decembrie;
Tichete de masă în valoare de 15 lei;
Abonament medical inclus pentru ține și cu super discount-uri pentru familia ta;
Prețuri speciale la activități sportive prin WorldClass și 7Card;
Bonus de performanță oferit anual, în funcție de realizări;
Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi;
Bonus pentru copii chiar de ziua lor, 120 lei pe 1iunie;
Reduceri special la peste 100 de parteneri;
Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun, 150 lei/ eveniment;
Suport financiar pentru evenimente personale (căsătorie, naștere copil, decese);
Zi liberă pentru ziua ta de naștere;
Calitatea de membru Samsung Club și acces la discount-uri special;
Produse bancare la tarife preferențiale;
Pachetul Back2School pentru colegii cu copii între 6 și 13 ani;
3 zile libere pentru propria căsătorie să a copiilor;
5 zile libere la nașterea copilului.

Descrierea companiei

UniCredit este o banca europeana de top, cu o retea internationala activand pe 50 de piete, cu mai mult de de sucursale si pestede angajati. Grupul opereaza in 17 tari europene.

In Romania, oferim servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

Suntem una dintre principalele institutii financiare din Romania, angajator recunoscut international pentru excelenta in managementul oamenilor si pentru orientarea sa permanenta catre performanta, in toate ariile de activitate.

Pe plan extern, dorim sa fim considerati o companie in care oamenii pot avea incredere. Intern, dorim ca angajatii nostri sa se poata identifica cu valorile companiei, si impreuna, prin tot ceea ce facem, sa contribuim la crearea unui mediu de lucru remarcabil.

Invatarea este o experienta ce se desfasoara pe parcursul intregii noastre vieti, fiind esentiala pentru dezvoltarea personala si profesionala. In cadrul UniCredit Bank oferim angajatilor oportunitati si instrumente de invatare diverse in vederea dezvoltarii carierei, tinand cont de nevoile specifice ale fiecaruia.

In consecinta, ne angajam in diferite activitati si proiecte pentru a incuraja conduitele ce respecta modelul nostru de valori si pentru a crea o atmosfera de transparenta, avand ca scop dezvoltarea profesionala a colegilor si evaluarea corecta a performantelor lor.

Te asteptam in echipa noastra! #dowhatmatters

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?