În calitate de analist de raportare a datelor, veți:
- Interpretați datele, analizați rezultatele utilizând tehnici statistice și furnizați rapoarte continue
- Mențineți/creați rapoarte standard și ad-hoc, șabloane, tablouri de bord cu informații, tabele de punctaj și valori pentru părțile interesate adecvate
- Asigurați calitatea și fiabilitatea datelor și oferiți feedback proprietarilor de procese de afaceri și departamentului de dezvoltare SIERA
- Oferiți suport și încurajați personalul să mențină baze de date complete care pot fi utilizate pentru analize ulterioare
- Acționați ca legătură între echipele de afaceri și cele tehnologice
- Proiectați sisteme de analiză și înregistrare a datelor pentru a fi utilizate în întregul departament
- Oferiți informații semnificative părților interesate interne prin discuții, prezentări și scrieri ale rezultatelor
- Oferiți feedback cu privire la tendințele de îmbunătățire a datelor și tehnologiei care ar putea ajuta la îmbunătățirea procedurilor și practicilor de afaceri.
O să ai nevoie:
- Experiență anterioară în funcții de Data Analytics/ Data Management
- Cunoștințe intermediare până la avansate în MS Excel, PowerPoint, MS Word și Outlook
- Abilitati analitice, minte logica, gandire critica
- Abilități medii până la intermediare cu limbaje tehnologice (VBA, SQL, Alteryx)
- Abilități puternice de comunicare în limba engleză scrisă și verbală
- Abilitate demonstrată de a gestiona timpul și de a prioritiza proiectele pentru a respecta termenele limită
- Experiența anterioară cu instrumente de raportare de vizualizare (Power BI, Tableau) reprezintă un avantaj
De ce îți va face plăcere să lucrezi aici:
- Salariu competitiv
- Abonament medical
- Tichete de masa
- Vouchere de Craciun si Paste
- Cadouri pentru evenimente speciale
- Zi plătită gratuită de ziua ta
- Echilibru între viață și profesie
Un pic despre noi:
Potentiam ajută companiile IMM-uri din Marea Britanie să construiască echipe offshore de clasă mondială. Potentiam lucrează cu clienți din industria financiară, energie, agrement, marketing, servicii de afaceri și tehnologie, oferind personal tehnic, profesionist multilingv foarte motivat, dintre care majoritatea au experiență de lucru pentru companii internaționale. Colegii noștri acoperă o gamă largă de roluri, de la contabilitate, marketing, management de date, HR, vânzări/gestionare cont, inginerie, tehnologie și operațiuni.
Potentiam gestionează dezvoltarea carierei și formarea personală a personalului nostru, toată infrastructura, resursele umane și salarizarea, clienții noștri gestionând direct responsabilitățile zilnice ale personalului și formarea și dezvoltarea rolurilor.