Data Sourcing Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Data Sourcing Analyst este responsabil pentru a se asigura că cerințele de aprovizionare a datelor sunt capturate și gestionate în conformitate cu cadrul de date corespunzător în vigoare și pentru îndrumarea utilizatorilor de afaceri și pentru a le oferi suport pe parcursul întregului proces de aprovizionare a datelor, în revizuirea și analiza cerințelor și funcționale. specificații pentru a asigura calitatea livrabilelor.

Profil:

  • Facilitează adoptarea Cadrului de aprovizionare a datelor în toate domeniile Trezoreriei prin implicarea cu părțile interesate relevante pentru a asigura conformitatea strategică a datelor
  • Reprezintă comunitatea de utilizatori prin gestionarea așteptărilor părților interesate în ceea ce privește obiectivele cererii de aprovizionare cu date și foaia de parcurs de livrare
  • Lucrează direct cu clienții interni (Afaceri, Schimbare și Infrastructură) pentru a colecta domeniul de aplicare al proiectului și cerințele de aprovizionare a datelor
  • Oferă îndrumări și asistență utilizatorilor pentru crearea și furnizarea cerințelor de afaceri și maparea acestora la standardele de date
  • Lucrează la descoperirea datelor, aprovizionarea, modelarea și analiza pentru a sprijini crearea de fluxuri și modele de date. Cercetarea și profilarea surselor de date în categorii de date de expertiză.
  • Participă la determinarea abordării de rutare a surselor de date și a deciziei de modelare
  • Creează și menține intrări dedicate pentru toate articolele solicitate de aprovizionare de date în Trackerul de aprovizionare de date
  • Asigură asigurarea calității pentru cererile de date și urmărește progresul acestora
  • Responsabil pentru crearea și completarea formularului de excepție pentru aprovizionarea cu date strategice, inclusiv pregătirea și reprezentarea în forumurile relevante în parteneriat cu solicitanții
  • Menține urmărirea generală în raport cu rezultatele pentru datele cheie livrabile și discută în mod regulat progresul livrărilor cu proprietarii cererii
  • Coordonează în diferite domenii pentru identificarea sinergiilor în cererea de date și produce recomandări pentru soluții de aliniere
  • Lucrează cu diverse părți interesate pentru a prioritiza cererea de date și pentru a asigura conformitatea cu procesele strategice de date
  • Produce foi de parcurs și planuri de adoptare a datelor în colaborare cu părțile interesate
  • Analizează arhitectura de afaceri subliniind impacturile și factorii de valoare ai studiilor de fezabilitate și soluțiilor propuse.
  • Sprijinirea muncii zilnice Agile și participarea activă la ceremoniile Scrum, cum ar fi Sprint Planning, Spring Review și Sprint Retrospective
  • Creează modele și rapoarte care oferă interpretare și perspectivă asupra datelor și proceselor de afaceri.
  • Elaborează ipoteze pentru a explica de ce au apărut sau este posibil să apară probleme de utilizare, proces, funcționale și date.


Descrierea misiunii:

  • Diplomă de la un colegiu sau universitate acreditată cu preferință pentru informatică (sau legată de IT).
  • Certificare de analiză de afaceri sau experiență de lucru relevantă
  • Experiență într-un domeniu financiar și/sau funcții de suport conexe
  • Cunoaștere profundă a produselor MS Office
  • Capabil să lucreze cu diverse părți interesate și să le înțeleagă cerințele funcționale, cu accent pe aspectele tehnice și arhitecturale, nu numai pe funcționalitatea afacerii
  • Suficient de tehnică pentru a înțelege arhitectura sistemelor existente și a proceselor de livrare
  • Experiență în proiecte de schimbare IT și diferite medii de proiect/program (cascada, scrum/agile etc.)
  • Experiență în analiza de afaceri sau analiza datelor
  • Experiență în deținerea unui backlog de produse, planificarea sprintului, prioritizarea poveștilor și conducerea conținutului de iterație.
  • Fluent în limba engleză (scris/verbal).


Beneficii

  • Plan personalizat de carieră
  • Asigurare medicala privata
  • Serviciul Stomatologic
  • Beneficii multiplatformă
  • 7 Card
  • Oportunități de formare locală și internațională
  • Prezența la conferințe și webinar în funcție de profilul activității
  • Lucrul cu tehnologii noi și extrem de dorite
  • Mediu de lucru profesionist si prietenos


LISTA SERVICIILOR


Accelerator de inovație/ performanță

Inetum România oferă clienților soluții industriale inovatoare și durabile pentru ca Sistemele lor Informaționale să funcționeze impecabil.


Consultanță / Panou mare de competențe

Inetum intervine în multe proiecte de la afaceri/organizaționale (PM, Managementul schimbării, Analiză, UAT) până la sfera tehnică (arhitectură, dezvoltare, testare, aplicații și servicii de infrastructură, securitate (conformitate și tehnică).


Avantajul nostru este că putem găsi pentru tine cea mai bună potrivire pe parcursul carierei tale cu misiunea potrivită.


Soluții integratoare / O propunere de valoare orientată spre afaceri

Inetum integrează soluții enterprise, care sunt vectori de creștere și performanță pentru clienții noștri.


Centru de servicii / Panou mare de livrari

Inetum construiește un centru de servicii pentru industrializarea serviciilor ca: suport pentru aplicații, întreținere a aplicațiilor, inovare, RPA, SaaS, PaaS, Cyber ​​Security 247, Analytics.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Inetum pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Inetum pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Inetum locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?