În calitate de administrator de baze de date, veți fi responsabil pentru disponibilitatea, performanța și securitatea sistemelor de baze de date ale companiei. Aceasta va implica planificare, proiectare, întreținere, dezvoltare, depanare, testare și implementare.
Veți lucra într-o echipă cu peste 35 de colegi și 12 centre de date de pe tot globul, pentru una dintre cele mai complexe infrastructuri cloud , listate pe FORBES 2022 Cloud 100. SQL High Availability, XoSoft Replication, LiteSpeed, Foglight și Grafana sunt doar câteva instrumente pe care le vei folosi în munca ta.
Pentru a avea succes în acest rol, va trebui, de asemenea, să fiți capabil să comunicați eficient și deschis și să lucrați bine ca parte dintr-o echipă, precum și independent.
Dacă asta vă sună și sunteți orientat către îmbunătățirea tehnică și personală, atunci acest rol ar putea fi doar pentru dvs.
Acest rol presupune atât lucru la fața locului, cât și la distanță, așa că vă rugăm să luați în considerare că ocazional puteți fi chemat să lucrați de la biroul din Cluj.
Ce căutăm:
- diplomă de licență sau master în informatică, inginerie sau experiență echivalentă;
- 2+ ani de experiență cu sisteme RDBMS;
- Înțelegerea infrastructurii cloud;
- Cunoașterea structurii și teoriei bazei de date MSSQL;
- Cunoștințe Oracle/MySQL;
- Certificarea MSSQL este un plus;
- Cunoștințele .NET, VB, MVC reprezintă un plus;
- Experiență în gestionarea sistemelor de management al bazelor de date relaționale;
- Experiență în instalarea, întreținerea și optimizarea software-ului Microsoft SQL Server sau Oracle;
- Experiență în scrierea și optimizarea SQL, PL/SQL, T-SQL;
- Experiență cu reglarea performanței bazei de date;
- Experienta cu sisteme de operare;
- Abilități analitice și de rezolvare a problemelor independente.
Ce vei face:
- Instalați software-ul server;
- Configurați servere de baze de date;
- Monitorizează și menține sănătatea și securitatea sistemului;
- Proiectarea proceselor de backup pentru server și datele asociate;
- Creați conturi pentru toți utilizatorii și atribuiți niveluri de securitate;
- Stabiliți un protocol de recuperare în caz de dezastru;
- Oferiți suport tehnic end-to-end și rezolvarea problemelor;
- Programați și efectuați întreținerea regulată a serverului;
- Monitorizați performanța bazei de date, implementați modificări și aplicați noi patch-uri și versiuni atunci când este necesar;
- Utilizați tehnici de recuperare a tranzacțiilor de mare viteză și date de rezervă;
- Minimizați timpul de nefuncționare a bazei de date și gestionați parametrii pentru a oferi răspunsuri rapide la interogare;
- Determinați, aplicați și documentați politicile, procedurile și standardele bazei de date;
- Legătura cu programatori, aplicații/personal operațional, manageri de proiect IT și alt personal tehnic;
- Participați la programul de training încrucișat al companiei.
- Flexibilitatea programării pentru a lucra cu echipe la distanță;
- Participați activ la rotația de gardă dacă este necesar și urmați procesele și procedurile convenite în echipă/departament/companie.
Oferim, de asemenea, un pachet de beneficii competitive, inclusiv:
- Salariu foarte competitiv;
- Plan de rambursare educațională de până la 2000 USD/an calendaristic;
- Plan privat complet de asigurare medicală și de viață;
- Program de lucru flexibil;
- Tehnologie, metode de lucru și instrumente moderne;
- Posibilitatea de a participa la diferite programe de instruire și conferințe;
- tichete de masa 30 RON/zi;
- Activități interne frecvente de implicare, petreceri tematice și team-building.
- Planuri de reduceri pentru centre de fitness, restaurante și diverși furnizori de servicii.
- Fructe proaspete, gustări și cafea la birou;
- Terase în aer liber, săli de jocuri;
- Acces la apartamentele de vacanță ale companiei din SUA
Detaliile companiei:
Yardi România face parte din Yardi Systems, Inc., o companie americană înființată în 1984, care a devenit principalul furnizor de soluții software pentru industria imobiliară, cu peste 45 de birouri și peste 8000 de angajați în întreaga lume. Centrul nostru de dezvoltare din Cluj-Napoca, deschis în 2010, este al doilea cel mai mare birou Yardi din lume – numărând peste 1200 de profesioniști dedicați, cu aptitudini foarte diverse, de la dezvoltare de software la cercetare și analiză de date, marketing, jurnalism, consultanță și clienți. serviciu.
Succesul nostru aparține angajaților noștri, care fac din Yardi România un loc uimitor de muncă și de dezvoltare.