Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scopul postului:
- Proiecteaza si implementeaza rapoarte si sisteme de raportare, fiind in masura sa furnizeze Finance - BICC (Business Intelligence Competence Center) si altor departamente informatii privind clientii si veniturile acestora, cu scopul de a sprijini producerea de rapoarte si analize relevante, corecte si la timp.
- Asigura colectarea cerintelor, consolidarea acestora, analiza, implementarea si testarea solicitarilor, precum si comunicarea rezultatelor.
Responsabilitati principale:
- Extragere de date si raportare:
- Colecteaza, consolideaza si analizeaza cerintele de raportare, dezvolta si ruleaza rapoartele relevante, utilizand sistemele de raportare ale Companiei
- Asigura comunicarea rezultatelor, colaboreaza la interpretarea lor si la identificarea de metode de detaliere suplimentara a rezultatelor, acolo unde este necesar
- Colaboreaza cu analistii de business pentru explicarea si fundamentarea variantelor si trend-urilor
- Dezvoltarea sistemelor de Business Intelligence:
- Pentru acele informatii care nu sunt disponibile in sistemele de raportare, colecteaza si analizeaza nevoile de raportare de business si determina, impreuna cu IT, cel mai eficient mod de implementare.
- Identifica proactiv nevoile de dezvoltare a sistemelor de Business Intelligence, pe baza vizibilitatii pe care o are, si face propuneri in acest sens.
- Colaboreaza cu IT pentru a asigura traducerea corecta a cerintelor de business in specificatii functionale
- Colaboreaza cu colegii din BICC, IT si vendori pentru a se asigura ca noile entitati solicitate sunt corect proiectate si implementate in sistemele datawarehouse. Asigura testarea si validarea dpdv business a noilor dezvoltari
- Management de proiect:
- Asigura management de proiect pentru initiativele pentru care este responsabil.
- Identifica si comunica proactiv potentialele riscuri in activitatea curenta (BAU) si in proiectele in care este implicat, si recomanda modalitati de evitare sau diminuare a acestora
- Definirea si implementarea strategiei BI:
- Se implica in asigurarea consistentei definitiilor de business si regulilor de raportare, precum si in consolidarea, alinierea si rationalizarea rapoartelor deja existente.
- Cauta metode de imbunatire a eficientei activitatilor de raportare.
- Participa la activitatile si proiectele echipei in conformitate cu alocarile de resurse facute de catre managementul departamentului
Competente, cunostinte si experienta:
- Facultate cu profil IT (ex. Automatica, Electronica, Cibernetica)
- Cursuri de programare SQL si proiectare baze de date
- 3-4 ani programare baze de date, raportare
- Experienta in SAS si Business Objects
Competente tehnice:
- Baze de date si programare SQL – foarte bine
- Cunostinte de proiectare si arhitectura baze de date si sisteme – foarte bine
- Excel, Access – bine
- Cunostinte de aplicatii de raportare – foarte bine
- Cunostinte in ce priveste arhitectura sistemelor de raportare din Companie – foarte bine
- Cunostinte de business in ce priveste portofoliul de produse si servicii al Companiei – foarte bine
- Management de proces si proiect
- Capacitate de adaptare la lucrul sub presiunea timpului / multitasking
- Abilitati analitice si de modelare
- Acuratete in prelucrarea si interpretarea rezultatelor numerice
- Foarte organizat in rationamente, capabil de gandire si prezentare structurata