Demand Planner II

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Viitorul este ceea ce facem noi.

Când vă alăturați Honeywell, deveniți un membru al echipei noastre globale de gânditori, inovatori, visători și realizatori care fac lucrurile care fac viitorul.

Schimbând modul în care zburăm, alimentând avioanele într-un mod ecologic, păstrând clădirile inteligente și în siguranță și făcând chiar posibilă respirația pe Marte.

Fă cel mai bun tu.

Lucrul la Honeywell nu înseamnă doar dezvoltarea unor lucruri interesante. Toți angajații noștri beneficiază de acces la oportunități dinamice de carieră în diferite domenii și industrii.

Alăturați-vă nouă și faceți un impact.

Avem ocazia ca Demand Planner II să se alăture echipei noastre HBT din București. În calitate de Planificator al cererii, veți fi responsabil pentru dezvoltarea, coordonarea și alinierea previziunilor privind volumul și veniturile pentru companiile și/sau canalele alocate. Vă veți asigura că previziunile regionale de vânzări sunt vizibile, planificate și susținute prin lanțul de aprovizionare, oferind în același timp satisfacția clienților și îmbunătățind stocul și capitalul de lucru de la an la an. Această poziție va interacționa cu organizațiile de vânzări și marketing, utilizând statistici, proiecte de vânzări și informații despre piață pentru a dezvolta un plan de cerere la nivel SKU de 18 luni. Această poziție este legătura dintre prognoza vânzărilor, programele de marketing și producție, aducând o aliniere mai strânsă la procesul de planificare a inventarului de vânzări și operațiunilor.

Responsabilități Planificatorul cererii II:

  • Creați un plan de referință al cererii, conversia planurilor de vânzări în cerințele de producție unitară și compararea cu planul de cerere.
  • Facilitați întâlnirile regionale de planificare a cererii cu interacțiune directă și contribuții din partea vânzărilor și marketingului.
  • Furnizați o analiză proactivă a decalajelor profesionale a planurilor de cerere, financiare și de aprovizionare.
  • Documentați ipotezele majore în planul cererii, inclusiv coordonarea de noi produse, proiecte, promoții, evenimente și/sau activități de planificare a clienților.
  • Validați și aliniați previziunile de referință pentru a îndeplini obiectivele de vânzări ale regiunilor cu liderii de vânzări regionali.
  • Ajustați previziunile de referință pentru a include excepțiile privind prognoza cererii furnizate de echipa de vânzări
  • Oferiți analiză a cauzei principale și acțiuni corective pentru a îmbunătăți continuu calitatea planului de cerere.
  • Oferiți lunar o buclă de feedback profesională, necruțătoare, în 3 pași (planul cererii vs. ratele comenzilor primite vs. livrările de fabrică.)
  • Conduceți acțiuni corective în numele echipei regionale de planificare a inventarului de vânzări și operațiunilor pentru acuratețea planului de cerere și acuratețea prognozelor de vânzări.
  • Colaborați cu echipa de procese SIOP și planificatorii de aprovizionare pentru a facilita satisfacția maximă a clienților, satisfacția părților interesate și performanța financiară.

Calificări:

  • Licenta
  • 3-5 ani de experiență în planificarea/programarea operațiunilor, managementul materialelor sau domeniului funcțional aferent Inventarului de vânzări și Planificarea operațiunilor.
  • Experiență cu un instrument de planificare a cererii (de exemplu, RapidResponse, modul SAP APO, Forecast Pro).
  • Este de preferat certificarea APICS, CPIM, CPSM sau CPF
  • Cunoștință în aplicațiile Microsoft.
  • Excelente abilități interpersonale cu abilități puternice de comunicare verbală și scrisă.
  • Abilități organizaționale puternice și capacitate de a face mai multe sarcini, de a stabili priorități și de a delega în mod eficient.
  • Abilitatea de a colabora atât cu clienții interni cât și externi.

Noi oferim:

  • O cultură care încurajează incluziunea, diversitatea și inovația
  • Formare specifică pieței și dezvoltare personală continuă
  • Oportunități de creștere în carieră
  • Lideri cu experiență pentru a vă sprijini dezvoltarea profesională
  • Mediu de lucru internațional
  • Munca hibrida (3 zile de la birou/ 2 de acasa).

Dacă acesta este rolul tău de vis, atunci ne-ar plăcea să auzim de la tine.

Suntem un angajator cu șanse egale și prețuim diversitatea în compania noastră. Nu facem discriminări în funcție de rasă, religie, culoare, origine națională, sex, orientare sexuală, vârstă, stare civilă, statut de veteran sau statut de handicap.

Ne vom asigura că persoanelor cu dizabilități li se oferă acomodare rezonabilă pentru a participa la procesul de solicitare a unui loc de muncă sau la interviu, pentru a îndeplini funcții cruciale ale locului de muncă și pentru a primi alte beneficii și privilegii de angajare. Vă rugăm să ne contactați pentru a solicita cazare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Honeywell locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?