Descrierea postului
• The Band 1 – Desktop Technician va oferi asistență zilnică locală/la distanță pentru desktop, va primi apeluri primite, va răspunde la întrebări, va depana și va documenta pașii efectuati pentru a rezolva problemele legate de hardware, software și aplicații într-un sistem de ticketing. Candidatul va trebui, de asemenea, să faciliteze rezolvarea apelurilor clienților și să-și angajeze supervizorii și managerii pentru a asigura coerența operațională în toate schimburile din cadrul Centrului de asistență IT. Desktop Support Engineer oferă Break Fix, diagnosticarea defecțiunilor și rezoluția. Furnizarea de analiză a defecțiunilor diverselor sisteme de operare și platforme de bază ale clienților, precum și posibilitatea de a oferi asistență și de a aplica rezoluția defecțiunilor desktop pentru suita de aplicații aprobată. Candidatul ideal ar trebui să aibă 1-2 ani de experiență în suport Windows Desktop.
Responsabilitățile și funcțiile postului
• Furnizați contact de primul/al doilea nivel și rezolvarea problemelor pentru problemele clienților.
• Colaborați cu furnizorii pentru a remedia problemele AV complexe, după cum este necesar.
• Furnizați o comunicare în timp util cu privire la starea și rezolvarea problemei.
• Mențineți actualizările biletelor pentru toate incidentele raportate.
• Instalați, actualizați, asistență și depanați XP, Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 și Microsoft Office 2010, Cisco Jabber, o altă aplicație desktop autorizată.
• Ar trebui să aibă cunoștințe de bază despre sistemul de operare Mac, pentru a sprijini utilizatorii de computere Apple.
• Instalare, upgrade, asistență și depanare pentru imprimante, hardware de computer.
• Efectuează sarcini generale de întreținere preventivă pe computere, laptopuri, imprimante.
• Efectuează reparații de remediere pe desktop-uri, laptop-uri, imprimante și orice alt echipament periferic autorizat.
• Utilizați instrumente de diagnosticare pentru a depana problemele asociate cu conectivitatea la rețea și cu hardware-ul/software-ul stației de lucru.
• Experiență largă în IT, cu înțelegere de bază a rețelelor, serverelor, audio/vizualului, dispozitivelor inteligente și telecomunicațiilor.
• Această poziție necesită capacitatea de a lucra într-un mediu bazat pe proiecte care necesită flexibilitate și lucru în echipă. Îndeplinește alte sarcini, așa cum i-au fost atribuite.
Candidatul necesar Calificări și abilități minime
• Diplomă de licență sau echivalent în informatică sau domeniu conex.
• CompTIA A+, Microsoft Certified Professional (MCP) sau mai bun.
• Minim 18 luni de experiență în IT.
• Windows 7-10, Microsoft Active Directory, utilizarea GPO-urilor, MS Office 365, instalarea hardware-ului PC și depanare, soluții antivirus Enterprise, sisteme de ticketing Helpdesk.
• Gestionarea dispozitivelor mobile, inclusiv dispozitive IOS și Android, soluții de criptare Enterprise, management Windows PC/laptop prin Active Directory.
• Abilități dovedite de analiză, depanare și rezolvare a problemelor.
• Capacitate dovedită de a face mai multe sarcini, de a determina în mod eficient prioritățile și de a îndeplini SLA-urile.
• Excelente abilități de comunicare internă în crearea de relații și servicii interne pentru clienți.
• Adaptabil și flexibil într-o industrie și mediu de lucru în schimbare rapidă.
• Doresc să lucreze în afara orelor de program și în weekend, atunci când este necesar pentru proiecte sau asistență de urgență.