Cerinte:
• experienta in vanzari in domeniul medical de minim 3 ani;
• studii superioare finalizate cu diploma de licenta (reprezinta avantaj urmatoarele domenii: chimie, biochimie, inginerie medicala);
• abilitati de operare PC si Office;
• cunostinte in domeniul legislatiei comerciale, al procedurii de realizare a achizitiilor publice si al sistemul electronic de achizitii publice (SEAP);
Candidatul ideal:
• persoana responsabila, organizata, orientata spre rezultat, cu abilitati excelente de comunicare, relationare si negociere;
• atentie deosebita la detalii, integritate, perseverenta, flexibilitate, automotivare;
• capacitatea de a lucra independent si de a analiza si sintetiza informatiile;
• permis de conducere categoria B;
• disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu.
Rolul principal al postului:
• Monitorizeaza piata si identifica tendintele de dezvoltare, in acord cu strategia companiei;
• Planifica si implementeaza proceduri de lucru in vederea promovarii eficiente a produselor din portofoliu;
Descrierea postului:
• Identifica modalitati de promovare si dezvoltare a unor produse si servicii noi, in concordanta cu tendintele pietei (planificare, executie, verificare, ajustare);
• Mentine si dezvolta relatiile cu actualii clienti ai companiei, in colaborare cu departamentul comercial;
• Identifica potentiali clienti si elaboreaza strategii eficiente de abordare a acestora;
• Pregateste si sustine prezentari ale produselor la sediul clientilor;
• Colecteaza si interpreteaza informatiile relevante referitoare la produsele concurente;
• Analizeaza informatiile obtinute si propune planuri de actiune si masuri de imbunatatire a strategiilor de promovare;
• Intocmeste rapoarte specifice privind activitatea desfasurata si indicatorii critici de performanta;
• Colaboreaza constant cu Directorul de vanzari si agentii de vanzari din cadrul departamentului comercial.
Oferta:
• pachet salarial atractiv;
• mediu de lucru dinamic si profesionist.