Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

DESCRIEREA POSTULUI:

- urmareste zilnic aparitia licitatiilor publicate pe SEAP
- transmite scrisoarea de intentie pentru licitatiile la care s-a stabilit participarea
- analizeaza fisa de date
- intocmeste, depune si urmareste documentatia pentru licitatii (oferta tehnica si financiara cat si partea de eligibilitate)
- intocmeste cererile de calificare aferente licitatilor
- raspunde din punct de vedere tehnic si economic de corectitudinea devizelor intocmite

CERINTE:
- studii superioare - domeniul constructii si instalatii
- experienta minim 5 ani
- cunoasterea avansata a unui program de devize, constituie avantaj cunoasterea programului de devize …………..
- permis de conducere categoria B
- persoana dinamica, atentie distributiva, atitudine proactiva, abilitati de comunicare si negociere, spirit de echipa.

Sarcinile postului

  • Managementul echipei de ofertare-decontari
    • evaluarea, monitorizarea si controlul echipei din subordine
    • alocarea sarcinilor specifice fiecarui membru al echipei, acordarea de asistenta si controlul situatiilor rezultate
    • evaluarea necesarului de personal suplimentar si a necesarului de cursuri de formare profesionala pentru personalul din subordine
  • Atributii directe
    • colaboreaza cu departamentele tehnice, vanzari, financiar in vederea colectarii informatiilor necesare pentru a intocmi devizele oferta si situatiile de plata
    • cunoaste prevederile caietelor de sarcini in vederea ofertarii, respectiv ale contractelor in dederea realizarii decontarilor
    • intocmirea devizelor pentru lucrari de complexitati diferite, dupa caz
    • ofera si solicita clarificari in relatia cu clientul, proiectantul si altii
    • verifica corectitudinea devizelor (din punct de vedere si financiar) inclusiv a notelor de comanda suplimentara si nota de renuntare, precum si urmarirea corespondentelor dintre acestea si proiectele tehnice (inclusiv dispozitii de santier)
    • centralizeaza si urmareste decontarile fiecarui contract si transmite catre departament financiar informatiile necesare din situatia de lucrari, pregateste dosarul complet de decontare pe care il transmite beneficiarului.
    • intocmire necesare materiale pe proiecte/lucrari aferente ;
    • Operare necesare in sistem ERP;
    • Aprovizionare materiale si bonuri de consum ;
    • Intocmire licitatii si respectare dead-line depunere;
    • Urmarire finalizare lucrari, receptii in vederea inchiderii acestora din punct de vedere financiar;
    • Participare conferinte/ invitatii cu colaboratorii firmei;
    • Intocmire dosare de plata precum si facturi pentru lucrarile executate ;
    • operare diverse task-uri impuse de beneficiar in sistemul SAP ;
    • Intocmire licitatii conform cerinte beneficiar , prevazute in caietul de sarcini;
    • Coordonare departamentului ofertare decontari si lucrari investitionale;
    • Intocmire plan de facturare lunar, bugete lunare;
    • Propunerea si intocmirea ofertelor bugetare
    • Intocmire necesare de materiale conform cerinte beneficiair ;
    • Intocmire dosar de plata si documente receptie
    • Facturare lucrari conform plan bugetar stabilit in contract;
    • Analiza tehnică si comerciala a propunerilor pentru achiziționarea de echipamente, materiale și piese de schimb din categoria electrica.
    • Executia graficelor de construcție – montaj .
    • ofertare constuctii civile si industriale (preturi echipamente+manopera+cota aprovizionare);
    • Monitorizare lucrari/oferte in vederea indeplinirii planului bugetar, lunar stabilit prin contract de beneficiar;
    • Intocmire de comenzi, cereri de oferta pentru subanteprenori/firme colaboratoare;
    • Intocmire oferte bugetare pentru licitatii organizate ;
    • Intocmire ofertelor tehnico-comerciale pentru constructii civile si industriale
    • Analiza tehnico-comerciala in vederea participarii la licitatii - InterSoft Profesional ;
    • Centralizare si organizare date- TeamApps ERP (SEAP);
    • Introducere si prelucrare comenzi lucrari in Team Apps ERP ;
    • Facturare lucrari ;
    • Intocmire rapoarte lunare ofertelor tehnico-comerciale Microsoft Office-Excel;
    • Mentinerea unei bune relatii de colaborare cu subcontractorii si anteprenorii firmei;
    • Participare sedinte ;
    • Urmareste zilnic aparitia licitatiilor publicate pe SEAP
    • Transmite scrisoarea de intentie pentru licitatiile la care s-a stabilit participarea
    • Analizeaza fisa de date
    • Intocmeste, depune si urmareste documentatia pentru licitatii (oferta tehnica si financiara cat si partea de eligibilitate)
    • Intocmeste cererile de calificare aferente licitatilor
    • Raspunde din punct de vedere tehnic si economic de corectitudinea devizelor intocmite



    OFERTA
    - pachet salarial atractiv corelat cu performanta
    - mediu de lucru placut si motivant;
    - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC ACS NEW ANTEPRENOR CONSTRUCT SRL pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC ACS NEW ANTEPRENOR CONSTRUCT SRL pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are SC ACS NEW ANTEPRENOR CONSTRUCT SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?