Digital Community Manager - Contractor
EMEIA/Irlanda
Responsabilitati:
Examinați tot conținutul trimis de utilizatori cu promptitudine și cu o rațiune excelentă pentru a asigura conformitatea cu termenii de utilizare ai Loop. Conținutul include idei și povești legate de experiența clienților Apple Retail și de modul în care afacerea poate continua să se îmbunătățească și să inoveze.
Urmând instrucțiunile de moderare, comunicați în mod clar utilizatorilor de ce conținutul lor a fost eliminat - folosind un set de răspunsuri preaprobate sau folosind o rațiune sănătoasă pentru a crea răspunsuri personalizate clare și consecvente.
Identificați și escaladați conținutul sensibil sau problematic către partenerul transfuncțional corespunzător, după cum este necesar, cum ar fi Relațiile cu angajații, HR, Juridic, Confidențialitate sau altele.
Luați notă de formarea tendințelor prin colectarea de contribuții în funcție de temă și partajarea mai departe cu partenerul de afaceri adecvat pentru a genera impact.
Colaborați în retail pentru a vă asigura că membrii echipei primesc feedback constructiv cu privire la ideile lor, încurajând în același timp comunicarea bidirecțională transparentă și autentică. În special, identificați ideile care câștigă acțiune în comunitate și asigurați-vă că primesc un răspuns în timp util de la partenerul de afaceri corespunzător.
Utilizați mecanismul de „funcție” încorporat al platformei pentru a evidenția povești grozave, idei de succes și membri ai echipei care contribuie pozitiv la comunitate.
Stimulați implicarea utilizatorilor prin propria activitate pe platformă - de exemplu, asigurați-vă că nicio contribuție nu este fără comentarii sau reacție. Fii un membru activ și moderator al comunității de angajați Apple Retail.
Abilități și atribute:
Judecată excepțională cu dorința de a cere îndrumare
Abilități de comunicare remarcabile, cu un istoric de colaborare interfuncțională de succes
1-2 ani experiență anterioară în gestionarea comunităților online (interne sau externe) cu atenție la moderare; gestionarea comunităților bazate pe conținut este un plus
O persoană automotivată, flexibilă, cu un grad ridicat de proprietate și responsabilitate pentru rezultate
Experiență de lucru cu echipe globale
Foarte mare atenție la detalii
Abilitati exceptionale interpersonale si de lucru in echipa
Competențe:
Candidatul ideal are, de asemenea, următoarele competențe ca puncte forte:
Orientarea către client
Comunicări scrise
Învățare din mers