Digital Customer Support Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare





Rezumatul descrierii postului
La GE Digital, creăm tehnologie și soluții pentru a permite capabilități sociale, mobile, analitice și cloud pentru Internetul industrial. Internetul industrial este o rețea deschisă, globală, care conectează oameni, date și mașini. Este vorba de a face infrastructura mai inteligentă și de a promova industriile critice pentru lumea în care trăim. La GE, credem că este vorba despre viitorul industriei - energie, sănătate, transport, producție. Este vorba despre a face lumea să funcționeze mai bine.
În prezent, avem un post de inginer de asistență pentru clienți disponibil în Asset Management Customer Support, o divizie a afacerii GE Digital care furnizează soluții software de înaltă tehnologie pentru industriile de utilități și telecomunicații. Echipa regională de asistență pentru clienți lucrează îndeaproape cu clienții, partenerii de afaceri și distribuitorii din Europa, Africa și Orientul Mijlociu, oferind asistență tehnică eficientă de prima și a doua linie pentru întreaga suită de produse Asset Management Geospatial, Smallworld și soluții mobile.
Inginerul de asistență pentru clienți are sediul în unitatea din România din București, raportând în organizația de asistență pentru clienți și lucrând îndeaproape cu experții în materie de asistență pentru clienți din Franța și cu funcțiile de inginerie, precum și cu alte centre de livrare pentru continuitatea procesului pentru a ne asigura că continuăm să construim un bun relații de lucru și să ofere un serviciu de calitate.

Descrierea postului

Veți oferi expertiză în succesul susținut al clienților și creșterea în ciclul de viață post-vânzare a clienților prin instruire, servicii profesionale, asistență tehnică, reînnoiri, atingerea rezultatelor, reținere, extindere și susținere a clienților cu accent digital.

Responsabilitati
  • Furnizați suport de nivel întâi și al doilea pentru rezolvarea problemelor, inclusiv reproducerea problemelor clienților, raportarea defectelor și furnizarea de soluții alternative clienților (inclusiv corecții)
  • Interfață cu grupurile de asistență pentru produse și grupurile de dezvoltare pentru a facilita rezolvarea cazurilor
  • Interpretați nevoile clienților, evaluați impactul asupra clientului și stabiliți prioritățile în consecință
  • Înregistrați și documentați cu acuratețe activitatea cazurilor într-un instrument de rezolvare a problemelor bazat pe web
  • Monitorizați cu atenție valorile cazurilor ca indicator al performanței, livrarea la timp a etapelor de referință, backlog și durata SLA pentru problemele de asistență; utilizare si productivitate
  • Încurajați feedbackul clienților și escaladați problemele majore, evazive sau recurente care afectează satisfacția clienților
  • Oferiți feedback echipelor de dezvoltare și calitate și participați la Auditurile de calitate, dacă este necesar
  • Efectuați asistență pentru clienți la fața locului/la distanță atunci când este necesar
  • Bună cunoaștere și aderență la sistemele și procesele interne ale companiei. Angajament total față de integritate
  • Participați la „Championing the Customer” – elaborarea de rapoarte privind profilul clientului, înțelegerea bazei de utilizatori și a fluxurilor de lucru ale utilizatorilor, problemele principale, vizitele la fața locului etc.
  • Menține conștientizarea tendințelor tehnice și de produs relevante prin auto-învățare/studiu, cursuri de formare și job shadowing
  • Ajutați la dezvoltarea experienței echipei prin schimbul de cunoștințe (vitrine, prezentări, bloguri tehnice)
  • Contribuția la activitatea de proiect mai amplă de Servicii atunci când este cazul, cum ar fi activități de testare ca parte a transferului de cunoștințe
  • Participarea la rotația regională pentru a furniza servicii în afara orelor de program

Cerințe esențiale
  • Licență în Sisteme Informaționale, Tehnologia Informației, Informatică sau Inginerie sau altă diplomă cu experiență relevantă sau nivel echivalent de experiență
  • Fluent în limba engleză
  • Abilități bune de confruntare cu clienții, gestionarea interacțiunilor pentru a stabili credibilitate și încredere
  • Capabil să dezvolte și să execute în raport cu un plan de livrare
  • Bune abilități de prezentare și comunicare
  • Capabil să prioritizeze și să facă mai multe sarcini, precum și să lucreze ca parte a unei echipe regionale
  • Experiență cu tehnologii legate de suita de produse Smallworld, de exemplu Java, tehnologii web, Kubernetes, Websphere, sisteme majore de baze de date

Caracteristicile dorite
  • Capabil să lucreze ca parte a unei echipe
  • Concentrare externă - creează procese având în vedere punctul de vedere al clientului și impactul și merge mai presus și dincolo pentru a asigura satisfacția clienților
  • Experiență în telecomunicații, electricitate sau alte domenii de utilități
  • Experiență în tehnologie Citrix, VMware, Cloud și containerizare (de ex. K8).
  • Expertiză IT – specificații hardware, depanare, sisteme de fișiere etc.
  • Conștientizarea DevOps și a metodologiei agile
  • Un fundal GIS/geospațial este avantajos, implicarea prealabilă cu produsele Smallworld GIS și limbajul Magik este deosebit de căutată
  • Cunoștințe de administrare a bazelor de date (de exemplu, Oracle, SQL Server)
  • Cunoașterea metodologiilor de servicii de cele mai bune practici, cum ar fi ITIL și Prince2




Informații suplimentare


Asistență pentru relocare oferită:
Nu

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GE Digital pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GE Digital pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GE Digital locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?