Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pentru companie antreprenoriala, cu pozitie consolidata si trend ascendent solid in piata de distributie a produselor cosmetice profesionale (sales & marketing), recrutam Digital Marketing Coordinator (f / m).
Noul coleg va actiona la nivel strategic si operational, dezvoltand si implementand proiecte de marketing digital, in acord cu obiectivele de brand si cu obiectivele companiei.
Responsabilitati:
- participa activ la definirea obiectivelor si strategiei de marketing digital pentru brandurile din portofoliul companiei
- propune directii de actiune, operationalizeaza si optimizeaza proiectele de digital
- creeaza, implementeaza si administreaza campanii digital, inclusiv alocare pe componente / structura campanie (Facebook, Youtube etc.) – buget, target, continut
- dezvolta si implementeaza strategia de continut si campanii de influencer marketing (B2B si B2C)
- configureaza si furnizeaza rapoarte privind performanta proiectelor de digital; analizeaza datele, extrage insight-uri si le utilizeaza in vederea obtinerii de avantaj competitiv
- contribuie la construirea bugetului pentru activitatea de digital, asigura derularea proiectelor in parametrii bugetari stabiliti si optimizeaza investitiile in raport cu KPI-ii agreati
- se informeaza constant cu privire la cele mai bune practici si la noile trenduri din domeniu, identifica oportunitati si propune modalitati de adaptare a strategiei si actiunilor de digital
- coordoneaza activitatea unui Digital Specialist
- actioneaza proactiv in cadrul echipei, oferind consultanta cu privire la activitatea de digital si contribuind cu solutii adecvate, pe baza intelegerii nevoilor clientilor interni
- construieste si deruleaza relatii eficiente cu partenerii externi din cadrul activitatii sale (agentii, furnizori)
Experienta si cunostinte:
- experienta relevanta in activitate de digital marketing (ideal B2C si B2B)
- experienta in lucrul cu platforme de Social Media, in special Facebook
- experienta in elaborarea de continut pentru canale digitale
- cunostinte de SEO, PPC (FB Ads, Google AdWords), reporting and tracking (Google Analytics), Adobe Photoshop si / sau programe similare de grafica
- intelegerea strategiilor de crestere organica, respectiv platita, in mediul digital
- cunostinte de planificare si gestionare bugete pentru proiecte de digital
- experienta in coordonare echipa - avantaj
- cunostinte bune de limba engleza
Competente:
- orientare catre client, performanta si imbunatatire continua
- planificare, organizare si rezolvare de probleme
- creativitate si translatare in planuri si actiuni concrete
- creator de relatii si excelent lucru in echipa; leadership
- foarte bune abilitati de comunicare scrisa
- perspectiva sistemica; abilitatea de a gestiona date incomplete si de a construi sisteme integrate
- initiativa, flexibilitate, integritate
Se ofera pachet compensatoriu competitiv, mediu de lucru prietenos si stabil, satisfactia rezultatelor pe baza initiativelor personale, precum si oportunitatea de a creste profesional odata cu evolutia afacerii.
Va ganditi ca sunteti candidatul potrivit? Nu ezitati sa aplicati pana pe data de 22 decembrie 2020.
Toate CV-urile vor fi tratate cu maxima confidentialitate.
Multumim tuturor celor care aplica. Numai candidatii eligibili vor fi contactati.