Clientul nostru, un furnizor global de top de tehnologie pentru industriile care lucrează cu materiale flexibile moi, este o companie cu creștere rapidă.
Căutăm un Digital Marketing Manager care să se alăture echipei clientului și să dezvolte, implementeze, urmări și optimizeze campanii de marketing digital pe toate canalele digitale, la nivel internațional.
Candidatul ideal are o bună înțelegere a instrumentelor și strategiilor de marketing actuale și este capabil să conducă campanii integrate de marketing digital de la concept până la execuție. Managerii de marketing digital vor lucra cu echipa de marketing, echipele de sprijin (cum ar fi programatorii) și furnizorii pentru a lansa campanii la timp și la buget.
Despre companie:
- Head Quarter - Iasi
- Călătoria companiei a început acum 18 ani.
- Peste 100 de membri ai echipei caută constant să îmbunătățească performanțele care vor oferi un singur lucru – economii de resurse pentru o lume mai curată
- Lucru: la fața locului, hibrid, la distanță.
Responsabilitati:
- Planificați și executați toate campaniile de marketing digital, inclusiv SEO/SEM, baza de date de marketing, e-mail, rețele sociale și campanii de publicitate display.
- Măsurați și raportați performanța tuturor campaniilor de marketing digital și evaluați în raport cu obiectivele (ROI și KPI-uri).
- Identificați tendințele și statisticile și optimizați cheltuielile și performanța pe baza statisticilor.
- Găsiți idei noi și creative de strategii de creștere.
- Planificați, executați și măsurați experimente și teste de conversie.
- Colaborați cu echipele interne pentru a crea pagini de destinație și pentru a optimiza experiența utilizatorului.
- Utilizați capacitatea analitică puternică pentru a evalua experiența clientului de la capăt la capăt pe mai multe canale și puncte de contact cu clienții.
- Instrumente puncte de conversie și optimizați canalele utilizatorilor.
- Colaborați cu agenții și alți furnizori parteneri.
- Evaluați tehnologiile emergente. Oferiți un lider de gândire și o perspectivă pentru adoptare, acolo unde este cazul.
Cerințe și abilități
- BS/MS în marketing sau un domeniu conex.
- Experiență de lucru dovedită în marketing digital.
- Experiență demonstrată în conducerea și gestionarea SEO/SEM, baze de date de marketing, e-mail, rețele sociale și/sau campanii de publicitate display.
- Foarte creativ, cu experiență în identificarea publicului țintă și în conceperea de campanii digitale care implică, informează și motivează.
- Experiență în optimizarea paginilor de destinație și a canalelor utilizatorilor.
- Cunoștințe solide despre instrumentele de analiză a site-urilor web.
- Cunoștințe practice despre instrumentele de difuzare a anunțurilor.
- Experiență în configurarea și optimizarea campaniilor Google Adwords.
- Cunoștințe practice despre dezvoltarea și constrângerile HTML, CSS și JavaScript.
- Abilități analitice puternice și gândire bazată pe date.
- La curent cu cele mai recente tendințe și cele mai bune practici în marketingul și măsurarea online.
Pentru a vă face o idee mai bună despre proiectul la care ați putea face parte, începeți o discuție cu consultantul nostru EDUROM: faceți clic pe „Easy Apply”.
Aplicația ta va ajunge la EDUROM Recruitment, parte a Grupului EDUROM. Recunoaștem că trecerea la un nou loc de muncă sau provocare are un impact mare asupra vieții tale profesionale, dar și personale. Și credem că puteți face o ALEGERE grozavă de carieră, bazată pe o decizie BINE INFORMATĂ. Prin discuții sincere și interviuri relevante, consultanții noștri HR promit să vă ajute în această perioadă de timp.