Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie multinationala de distributie inputuri pentru agricultura, unul dintre principalii jucatori din sectorul agribusiness, aflata in continua expansiune, o pozitie de Digital Marketing Specialist, cu locatie in Bucuresti.
Profil candidat
- Absolvent studii universitare , studiile in marketing reprezinta un avantaj;
- Minim 3 ani de experiență în digital marketing;
- Bune cunostinte Internet / site-ul web si de dezvoltare a aplicațiilor digitale;
- Cunostinte privind sistemul CRM;
- Bune cunostine de limba engleza;
- Bune cunostinte operare PC (MS-Office).
Abilităţi
- Abilitati de comunicare si organizare a activitatii;
- Persoana ambitioasa, serioasa si energica ;
- Gandire strategica si analitica;
- Comunicare permanenta si deschisa;
- Simtul umorului;
- Lucru in echipa;
- Orientare către client și rezultate;
- Atenție la detalii și proactivitate;
Resposabilitati:
- Coordonarea activității de digital marketing, impreună cu agenția de marketing;
- Coordonarea implementării CRM, împreună cu departamentele vânzări și marketing;
- Construirea bazei de date a clienților;
- Implementarea sistemului CRM și oferirea de sprijin colegilor din vânzări privind introducerea informațiilor clienților în sistemul proiectat;
- Colaborarea strânsă cu agenția în implementarea și întreținerea site-ului web al companiei;
- Colaborarea strânsă cu agenția pentru monitorizarea traficului către site-ul web al companiei, conturilor de social media / google, printr-o campanie digitală integrată și inovatoare;
- Transpunerea strategiilor de brading/ produs într-o campanie digitală bazata pe informații despre clienți / producători;
- Asigurarea suportului catre Product Managers în construirea și implementarea planului de campanie digital media;
- Coordonarea desfasurarii campaniilor digitale;
- Organizarea întâlnirilor cu privire la inovatii in segmentul digital și propunerea de noi idei pentru atragere de clienti si cresterea gradului de satisfactie a acestora;
- Gestionarea bugetului si utilizarea optimă a acestuia.