Responsabilitati:
▪ Coordonarea activităților de brand ale companiei în mediul digital;
▪ Planificarea, dezvoltarea conținutului și monitorizarea tuturor paginilor socializare ale companiei;
▪ Analizarea piețelor locale și internaționale în mediul digital pentru identificarea tendințelor și oportunităților de dezvoltare;
▪ Crearea, gestionarea și actualizarea în permanență a conținutului digital pentru toate website-urile de brand, corporate și promoționale, a canalelor de Youtube și a platformelor online interne;
▪ Extragerea si analiza Insight-urilor pentru conturile rețelelor de socializare ale brandurilor companiei, a datelor de Google Analytics și generarea de soluții pentru îmbunătățirea rezultatelor;
▪ Colaborarea cu agențiile de creație și cu departamentul de grafică în vederea realizării materialelor grafice necesare pentru implementarea campaniilor online;
▪ Analiza site-urilor de brand proprii comparativ cu cele concurente, pentru identificarea punctelor slabe și forte;
▪ Analiza și monitorizarea permanenta a tuturor paginilor de socializare ale companiei;
▪ Coordonarea activităților de comunicare în mediul digital în concordanță cu strategia fiecărui brand din portofoliul grupului Maspex România.
Cerințe:
▪ Studii superioare finalizate;
▪ Fluență în limba engleză;
▪ Experiență în Marketing Online și o bună înțelegere a canalelor de Marketing;
▪ Bune abilități de comunicare, de scris și de creare conținut în Social Media;
▪ Cunoștințe minime de editare grafică;
▪ Experiență în utilizarea instrumentelor de analiză a paginilor de socializare și analiza datelor;
▪ Atitudine pozitivă, capacități bune de organizare a proiectelor;
▪ Persoană organizată, proactivă, cu inițiativă, dornică de învățare continuă și dezvoltare profesională;
▪ Bune abilități de relaționare, comunicare și lucru în echipă.