Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Abilitati necesare:
- Experiență de 2-3 ani de lucru într-o agenție de digital media sau “la client”, timp în care ai implementat și măsurat campanii de Facebook Ads și de Google Ads (certificările sunt, de asemenea, apreciate).
- Cunoștințe basic de Google Analytics.
- Cunoștințe basic de SEO (on- & off-page).
- Dorința de a te perfecționa și a ajunge, la rândul tău, senior în domeniul marketing-ului online.
Cum arata o saptamana de lucuru?
- Vei începe cu un briefing call în care ți se va prezenta focusul pentru săptămâna ce urmează și strategia de digital care să susțină acele acțiuni.
- Vei colabora cu echipa de creație (design + copy) pentru a obține materialele necesare pe care le vei folosi în promovarea produselor/evenimentelor agreate.
- Vei implementa campaniile conform planului agreat: lansare de Facebook Ads, Google search ads, display ads și video ads.
- Vei urmări zilnic campaniile setate și vei propune metode de optimizare a performanței și a costului.
- Vei crea un raport săptămânal în care vei prezenta performanța campaniilor active în această perioadă.
Beneficii:
- Program de lucru hibrid.
- Salariu competitiv.
- Bonuri de masa 30 lei/zi.
Asigurare medicală - Regina Maria.