În calitate de specialist în soluții digitale, sunteți paznicul instrumentelor și software-ului disponibil pe care le folosim în ecosistemul nostru de activare D2C. Identificați nevoile de afaceri și provocările clienților și le rezolvați prin cele mai recente soluții software și servicii. Veți fi specialistul nostru de încredere, evaluând temeinic starea de sănătate a platformelor noastre digitale și a mediilor de dezvoltare, diagnosticând zonele de îmbunătățire și transpunând nevoile de afaceri în briefs de software pentru partenerii noștri. Soluțiile dumneavoastră vor genera o valoare măsurabilă, ajutând afacerea să funcționeze mai eficient și oferind clienților noștri cele mai competitive produse digitale.
RESPONSABILITATE:
- Este responsabil pentru dezvoltarea, planificarea, urmărirea, rezolvarea problemelor și implementarea soluțiilor software și de marketing utilizate în universul de activare digitală.
- Menținerea, susținerea și actualizarea sistemelor și aplicațiilor de afaceri existente.
- Livrarea produselor software finalizate, efectuarea de verificări regulate asupra performanței produselor existente. Coordonează analiza și evaluarea punctelor de contact nu numai a călătoriilor clienților, ci și a experienței clienților pentru a asigura armonizarea în ceea ce privește aportul de date/lead în CRM, facilitând standardizarea punctelor de contact și a călătoriilor clienților.
- Îmbunătățirea punctelor de contact bazate pe soluții digitale, stimularea conversiei cu experiența digitală a clienților: de la înțelegerea experienței de-a lungul fiecărei călătorii a clienților până la stimularea conversiei.
- Deține și conduce dezvoltarea în toate intervalele de timp, gestionarea așteptărilor părților interesate pe baza priorităților și țintelor de afaceri, gestionarea inițierii procesului, planificarea resurselor și proceselor, stabilirea etapelor de livrare și gestionarea dependențelor încrucișate (alte fluxuri de activare, CRM, IT, arhitectură)
- Gestionarea bugetului proiectului și asigurarea că proiectul aderă la buget cât mai strâns posibil.
- Determinarea și supravegherea testării, evaluării și depanării consecvente a tuturor produselor în toate etapele de finalizare.
- Comunicarea și urmărirea constantă a informațiilor privind schimbările, etapele atinse și alte informații relevante tuturor părților interesate din proiecte. De asemenea, identificarea și atenuarea riscurilor pentru livrarea OTIF. Escalează în mod corespunzător riscurile care necesită implicarea managementului superior.
EXPERIENTA, ABILITATI, CUNOASTE:
- Licențiat.
- Experiență de minim 3 ani în marketing digital, soluții de marketing sau management de proiect.
- Experiență demonstrată în CX și UI, managementul conținutului digital și tehnicile de optimizare a punctelor de contact digitale la nivel strategic.
- Experiență dovedită în utilizarea datelor pentru a vă determina luarea deciziilor, pentru a crea planuri și pentru a afecta schimbarea: . știi ce lucruri să măsori și cum să le măsori.
- Excelente abilități de planificare și interpersonale, cu capacitatea de a naviga în medii complexe care necesită abordarea ambiguității.
- Cunoștințe tehnice: Abilitatea de a învăța rapid noi tehnologii și de a explica clienților caracteristicile și conceptele software într-un mod simplu și succint.
- Abilități analitice puternice.
- Flexibil și colaborativ, în primul rând în echipă, atitudine proactivă.
- Abilitati organizatorice foarte dezvoltate si atentie la detalii.
- Experiența Magento, Drupal și CRM (de preferință Salesforce) este un plus.
- Cunoașterea pachetului Microsoft Office (stăpânire MS Excel, PowerPoint)
- Abilități remarcabile de comunicare verbală și scrisă, fluență în limba română și engleză (atât oral cât și scris).