Digital Solutions Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

BAT evoluează în ritm - cu adevărat ca nicio altă organizație.

Pentru a atinge ambiția, ne-am propus, căutăm colegi care să fie pregătiți să ne trăiască etosul în fiecare zi. Vino să faci parte din această călătorie!

FUNCȚIE Marketing

SUB FUNCȚIE Marketing - Comerț Marketing & Distribuție - Birou

GAMA DE SALARII Salarizare/remunerare competitivă

LOCALITATE București, România

TIP POST Permanent

În calitate de specialist în soluții digitale, sunteți paznicul instrumentelor și software-ului disponibil pe care le folosim în ecosistemul nostru de activare D2C. Identificați nevoile de afaceri și provocările clienților și le rezolvați prin cele mai recente soluții software și servicii. Veți fi specialistul nostru de încredere, evaluând temeinic starea de sănătate a platformelor noastre digitale și a mediilor de dezvoltare, diagnosticând zonele de îmbunătățire și transpunând nevoile de afaceri în briefs software pentru partenerii noștri. Soluțiile dumneavoastră vor genera o valoare măsurabilă, ajutând afacerea să funcționeze mai eficient și oferind clienților noștri cele mai competitive produse digitale.

Responsabilități
  • Este responsabil pentru dezvoltarea, planificarea, urmărirea, rezolvarea problemelor și implementarea soluțiilor software și de marketing utilizate în universul de activare digitală.
  • Menținerea, susținerea și actualizarea sistemelor și aplicațiilor de afaceri existente.
  • Livrarea produselor software finalizate, efectuarea de verificări regulate asupra performanței produselor existente. Coordonează analiza și evaluarea punctelor de contact nu numai a călătoriilor clienților, ci și a experienței clienților pentru a asigura armonizarea în ceea ce privește aportul de date/lead în CRM, facilitând standardizarea punctelor de contact și a călătoriilor clienților.
  • Îmbunătățirea punctelor de contact bazate pe soluții digitale, stimularea conversiei cu experiența digitală a clienților, de la înțelegerea experienței de-a lungul fiecărei călătorii a clienților până la generarea conversiei.
  • Deține și conduce dezvoltarea în toate intervalele de timp, gestionarea așteptărilor părților interesate pe baza priorităților și țintelor de afaceri, gestionarea inițierii procesului, planificarea resurselor și proceselor, stabilirea etapelor de livrare și gestionarea dependențelor încrucișate (alte fluxuri de activare, CRM, IT, arhitectură)
  • Gestionarea bugetului proiectului și asigurarea că proiectul aderă la buget cât mai strâns posibil.
  • Determinarea și supravegherea testării, evaluării și depanării consecvente a tuturor produselor în toate etapele de finalizare.
  • Comunicarea și urmărirea constantă a informațiilor privind schimbările, etapele atinse și alte informații relevante tuturor părților interesate din proiecte. De asemenea, identificarea și atenuarea riscurilor pentru livrarea OTIF. Escalează în mod corespunzător riscurile care necesită implicarea managementului superior.
Experiență, abilități, cunoștințe
  • Licențiat.
  • Experiență de minim 3 ani în marketing digital, soluții de marketing sau management de proiect.
  • Experiență demonstrată în CX și UI, managementul conținutului digital și tehnicile de optimizare a punctelor de contact digitale la nivel strategic.
  • Experiență dovedită în utilizarea datelor pentru a vă determina luarea deciziilor, pentru a crea planuri și a afecta schimbarea, adică știți ce lucruri să măsurați și cum să le măsurați.
  • Excelente abilități de planificare și interpersonale, cu capacitatea de a naviga în medii complexe care necesită abordarea ambiguității.
  • Cunoștințe tehnice Capacitatea de a învăța rapid noi tehnologii și de a explica clienților caracteristicile și conceptele software într-un mod simplu și succint.
  • Abilități analitice puternice.
  • Flexibil și colaborativ, în primul rând în echipă, atitudine proactivă.
  • Abilitati organizatorice foarte dezvoltate si atentie la detalii.
  • Experiența Magento, Drupal și CRM (de preferință Salesforce) este un plus.
  • Cunoașterea pachetului Microsoft Office (stăpânire MS Excel, PowerPoint)
  • Abilități remarcabile de comunicare verbală și scrisă, fluență în limba română și engleză (atât oral cât și scris).
SUNTEM BAT

La BAT ne angajăm în scopul nostru de a crea un mâine mai bun. Acesta este ceea ce ne determină oamenii și pasiunea pentru inovație. Vezi ce este posibil pentru tine la BAT.
  • Cel mai bun angajator global cu 53.000 de oameni BAT pe peste 180 de piețe
  • Mărcile vândute în peste 200 de piețe, realizate în 44 de fabrici din 42 de țări
  • Tech Hub-uri nou înființate care construiesc capabilități de clasă mondială pentru inovare în 4 locații strategice
  • Lider în diversitate în Financial Times și câștigător al celor mai bune practici de Ziua Internațională a Femeii
  • Câștigător al Premiului Seal – una dintre cele mai sustenabile 50 de companii
APPARTENȚIA, REALIZAREA, ÎMPREUNĂ

Colaborarea, diversitatea și munca în echipă stau la baza tot ceea ce facem aici la BAT. Știm că colaborarea cu colegi din medii diferite este ceea ce ne face mai puternici și cei mai bine pregătiți pentru a ne îndeplini obiectivele de afaceri. Vino să aduci diferența!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BAT pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BAT pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BAT locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?