Digital Solutions Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

DECLARAȚIA DE SCOP:

Căutăm un Manager de Investiții în Finanțe Comerciale care să se alăture echipei noastre! Rolul va oferi perspective comerciale proactive și transparență a deciziilor de marketing pentru alocarea eficientă a resurselor care acoperă partea de investiții în marcă atât a pieței Combustibles, cât și a Noilor Categorii pentru România.

Ca o punte importantă între funcțiile noastre de Finanțe și Marketing, veți fi responsabil pentru furnizarea de analize financiare pentru a vă asigura că deciziile comerciale conduse de companie sunt luate în mod obiectiv și în deplină conștientizare a implicațiilor financiare.

Titularul postului va trebui să asigure conformitatea procesului, astfel încât datele sistemului sursă să fie complete și exacte, precum și să respecte politicile, procedurile și standardele de contabilitate.

Raportând controlorului financiar comercial, veți lucra, de asemenea, îndeaproape cu colegii și părțile interesate seniori din echipele noastre de finanțe, marketing și alte echipe. În calitate de consilier de afaceri de încredere, veți juca un rol cheie, provocând și sprijinind afacerea pentru a îmbunătăți performanța generală.


RESPONSABILITĂȚI CHEIE:

  • Asigurați acuratețea și completitudinea raportării și analizei pentru a oferi informații cu valoare adăugată, orientate comercial pentru funcția de marketing;
  • Execută și sprijină cu acuratețe implementarea strategiei și tacticii prin:


  1. Furnizarea de informații financiare de înaltă calitate, analize și perspective comerciale pentru a sprijini decizia comercială și legătura cu funcția de marketing, acestea includ cheltuielile de marketing angajate și reale în raport cu planul, măsurile de rentabilitate a investițiilor care susțin decizia de investiție;
  2. Dezvoltarea și furnizarea de analize financiare perspicace care să arate implicațiile comerciale ale deciziilor și să ajute echipa Area Finance și echipele de Brand marketing / Trade Marketing să obțină aprobare pentru cazuri de afaceri viabile comercial, bugete și propuneri de investiții;
  3. Efectuați evaluări post-implementare ale deciziilor de investiții pentru a verifica dacă beneficiile așteptate au fost obținute și alte învățăminte pentru activitățile viitoare;
  4. Acționând ca partener senior de afaceri pentru zona susținută, contribuind direct și indirect la toate deciziile legate de performanță comercială și non-financiară;
  5. Asumă un rol activ în întregul proces de planificare lunară, fiind responsabil de raportarea investițiilor de marketing, reprezentând Finanțarea Comercială în întâlnirile lunare de operare și de planificare a ciclurilor;
  6. Partajarea de informații perspicace pentru a sprijini procesele de alocare a resurselor;
  7. Dezvoltați o conștientizare financiară și comercială puternică în zona susținută și provocând managerii de afaceri să îmbunătățească performanța;
  8. Evaluări specifice țării ale investițiilor de marketing holistice pentru a sprijini tactica companiei în ceea ce privește alocarea resurselor;
  9. Implementează cele mai bune practici și procese și controale interne eficiente de planificare financiară în conformitate cu nevoile afacerii;
  10. Sprijină implicarea părților interesate între Finanțe, Marketing, Planificarea vânzărilor și Insights și funcțiile financiare specializate, după cum este necesar.


  • Fii punctul cheie de contact pentru echipele locale și pentru furnizorul Global Business Service;
  • Construiește și menține un parteneriat puternic cu părțile interesate interne, oferă suport tehnic și consiliere altor departamente, colaborează cu auditorii externi dacă este necesar;
  • Asigurați aderarea pieței la SOx, controale interne, cadre de guvernanță internă, raportare și trimiteri legate de sistem;
  • Pregătiți și furnizați informații financiare pentru revizuirea bugetului, previziuni și rezultate reale, în conformitate cu termenele, procedurile și controalele companiei.
  • Analizați variațiile și efectuați modelări financiare pentru a reflecta cu acuratețe impactul strategiilor propuse asupra rezultatelor operaționale ale afacerii și pentru a sprijini deciziile de afaceri informate.


CERINȚE ESENȚIALE:

  • Să ai o diplomă în afaceri, economie, contabilitate sau similar
  • Calificare profesională în finanțare în curs (ex. ACCA, CIMA)
  • Cel puțin 3-5 ani de experiență similară într-un FMCG global sau într-un mediu de operare dinamic similar;
  • Limba engleză fluentă este esențială
  • Înțelegerea și aplicarea abilităților și cunoștințelor financiare relevante;
  • Experiență în analiză strategică și planificare și execuție, metrici de performanță, evaluare de proiecte, perspicace comercială;
  • Excelente abilități analitice;
  • Abilități puternice de comunicare;
  • Înțelegerea altor domenii funcționale, de exemplu, Brand & Trade marketing;
  • Abilitatea de a lucra eficient cu toate nivelurile de personal din cadrul companiei și cu părțile externe;
  • Înțelegerea și cunoașterea temeinică a instrumentelor și sistemelor financiare relevante (de exemplu SAP / BI / BPC);
  • Capacitățile digitale sau experiența cu Business Intelligence și Analytics sunt considerate un avantaj;
  • Abilitatea de a manipula volume mari de informații și de a le prezenta într-un format corect și relevant;
  • Abilitatea de a simplifica situații complexe și de a sintetiza, comunica și prezenta informații complexe;
  • Capacitatea de rezolvare a problemelor este esențială;
  • Abilitatea de a lucra sub presiune și de a face față unui mediu în schimbare;
  • Proactiv, persuasiv și creativ, provocând ideile existente și introducând idei noi;
  • Jucător de echipă cu încredere să preia conducerea și să-i ghideze pe alții.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BAT pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BAT pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BAT locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?