Responsabilitati:
Promoveaza valorile si strategia Bancii.
Asigura instruirea corespunzatoare a angajatilor, cresterea satisfactiei clientilor prin implementarea standardelor de comunicare adecvate atat cu clientii interni cat si cei externi.
Genereaza si monitorizeaza rapoartele referitoare la operatiunile sucursalei si efectueaza corectii daca este cazul.
Administreaza riscurile survenite din operatiunile sucursalei.
Asigura un aspect profesional al sucursalei.
Coordoneaza si supervizeaza toate activitatile bancare necesare pentru efectuarea tranzactiilor clientilor.
Verifica si autorizeaza deschiderile de cont pentru clientii noi, incluzand si verificarile mentionate in procedura de Cunoasterea Clientelei si AML
Verifica toate documentele/formularele de carduri de debit, carduri de credit, internet banking sau alte documente cerute de catre banca clientului.
Autorizeaza toate tranzactiile din cadrul sucursalei care depasesc limitele ofiterilor de cont.
Evalueaza relatia de afaceri in legatura cu clientii incadrati la nivel mediu si ridicat de risc si propune spre aprobare intrarea in relatii de afaceri sau incetarea relatiei – dupa caz
Asigura monitorizarea clientilor incadrati in grupe superioare de risc conform procedurilor bancii.
Administreaza popririle clientilor in acord cu procedura in vigoare.
Verifica documentele clientilor in functie de gradul de risc si de procedura in vigoare.
Gestioneaza corespondenta cu clientii.
Cerinte:
Studii superioare (profil economic, finante sau administrarea afacerilor);
Limba engleza nivel mediu – scris, vorbit, citit;
Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul financiar bancar, din care minim 1 ani in coordonarea unei echipe si minim 6 luni in lucrul cu clientela si activitatea de creditare (inclusiv persoane juridice);
Abilitati/ cunostinte specializate: MS Office nivel mediu;
Competente: planificare si organizare, comunicare, negociere, capacitate de decizie, delegare, managementul conflictelor, spirit de echipa, asumarea responsabilitatii.