Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Vrei sa fii noul coleg Director de agentie din echipa noastra?
Ce ne dorim noi de la tine:
-
minim 3 ani experienta in vanzari , domeniul financiar-bancar (retail si/sau relationare client) si minim 1 an pe pozitie de management;
-
experienta in coordonarea unei echipe, capacitate de relationare si networking, abilitati de comunicare excelente, gandire anteprenoriala si comerciala, capacitate de adaptare si raspuns la schimbare, gandire analitica tinand seama de obiectivele business-ului;
-
dezvoltarea si mentinerea relatiilor de parteneriat cu clientii, oferind atentie specificului activitatii lor adoptand stilul de vanzare consultativ;
-
abilitati de motivare a angajatilor, entuziasm;
-
orientare cresterea portofoliului de clienti cu accent spre sfera de digitalizare;
Ce vei face:
-
te vei ocupa de extinderea portofoliului de clienti si coordonarea eficienta a activitatii din agentie;
-
vei fi responsabil de indeplinirea obiectivelor cantitative de vanzare alocate unitatii pe segmentul de persoane fizice si juridice;
-
vei oferi consultanta clientilor, pornind de la identificarea nevoilor lor financiare, promovezi solutii financiare adaptate acestora, asiguri suport in completarea documentelor necesare pentru relatia cu banca;
-
vei derula sesiuni de observare si coaching echipei, asiguri feedback si suport expertizat in actiune;
-
organizezi si conduci sedintele echipei periodic, urmaresti realizarile agentiei in raport cu obiectivele alocate, propui actiunile necesare pentru atingerea acestora respectand standardele Raiffeisen Bank;
-
vei conduce procesul de evaluare a performantei pentru personalul din echipa; comunici si asiguri cunoasterea si intelegerea obiectivelor atat la nivelul intregii echipe cat si individual;
Despre noi in cateva cuvinte:
Gandim pe termen lung
Suntem cea mai buna "Universitate Bancara"
Suntem o echipa unde integritatea si respectul primeaza
Suntem mereu aproape de clientii nostri
Ce iti oferim:
-
pornim de la 23 de zile concediu de odihna si putem acorda pana la 27 de zile, in functie de vechimea in munca;
-
o zi libera pe an in concordanta cu politicile companiei
-
al 13-lea salariu (pentru un 1 an integral lucrat in cadrul companiei noastra)
-
abonament medical, poti alege intre cei 2 furnizori agreati
-
polita de asigurare in caz de accidente si imbolnaviri
-
tichete de masa
-
abonament la fitness, poti alege intre cei 2 furnizori agreati
-
plata unei contributii anuale in valoare de aproximativ 200 euro pentru un fond de pensii facultative
-
diferite evenimente (team-buildings, team hangouts, Christmas party, etc.)
-
full working package: laptop, mobile phone in conformitate cu regulile interne
Musai:
-
simtul umorului, este un must have
-
lucrul in echipe competente, cu expertiza in domeniul bancar;
-
training-uri si certificari obtinute in urma participarii la programele noastre (soft and hard skills trainings in conformitate cu procedurile noastre)