Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Coordonarea implementarii si imbunatatirii Sistemului Calitatii si de Management Integrat in Companie conform Ghidului privind Buna Practica de Fabricatie pentru medicamente de uz uman (BPF), si standardelor ISO in vigoare
- Verificarea si revizuirea documentelor Sistemului de Management al Calitatii;
- Participrea la auditurile interne si de evaluare a furnizorilor;
- Participarea la analiza reclamatiilor, rezultatelor in afara specifictiilor, produselor neconforme si asigurarea ca sunt stabilite actiunile corective si preventive;
- Monitorizarea realizarii actiunilor corective si preventive stabilite in vederea mentinerii functionarii sistemului de management integrat;
- Elaborarea documentatiei necesare sistemului de managementul calitatii; implementarea tuturor schimbarilor legislative;
- Centralizarea si evaluarea datele pentru raportari periodice ale sistemului de managementul calitatii, ex: analiza calitatii produselor, monitorizarea performantelor furnizorilor, instruire, .;
- Participarea la elaborarea Planului Standard de Validare si a politicii in domeniul validarii/calificarii;
- Coordonarea activitatilor de controlul schimbarilor, investigarea deviatiilor si neconformitatilor;
- Sustinerea instruirii initiale si continue, generala introductiva si periodica privind prevederilor GBPF si standardelor ISO, ISO 14001;
- Coordonarea auditul intern din cadrul societatii;
- Efectuarea auditului intern si de secunda parte
Candidatul ideal
- Studii superioare (farmacie/chimie/biochimie)
- Minim 3 ani experienta in Asigurarea calitatii si 3 ani experienta in industria farmaceutica Productie sau Controlul calitatii;
- Cunoasterea cerintelor Regulilor de Buna Practica de Fabricatie a medicamentelor;
- Certificat persoana calificata – constituie avantaj
- Cunostinte de operare PC;
- Cunostinte de limba engleza nivel mediu (scris si vorbit)
- Abilitati de lucru in echipa si comunicare;
- abilitati de organizare si planificare.