Căutăm un director/administrator de active cu experiență pentru a supraveghea investițiile în imobiliare comerciale din București, pentru unul dintre clienții noștri family office.
Candidatul ideal va fi capabil să preia întreaga responsabilitate a operațiunilor clădirii, inclusiv: supravegherea contractelor de închiriere și a relațiilor cu chiriașii existenți, aranjarea managementului facilității, legătura cu contabilitatea pentru facturarea corectă, supravegherea tehnică a clădirii, corespondența cu autoritățile, raportarea , colaborarea cu părțile interesate din piața imobiliară etc.
CERINȚE PENTRU CANDIDAT
- diplomă universitară de preferință în științe tehnice, administrarea proprietății sau administrarea afacerilor;
- cel puțin 3 ani experiență de lucru în administrarea proprietății și supraveghere tehnică;
- bună înțelegere a afacerilor imobiliare comerciale;
- abordare hands-on cu atitudine can-do;
- bine conectat cu părțile interesate de pe piața imobiliară (brokeri imobiliari, companii de administrare imobiliară etc.);
- bune cunoștințe de calculator (programe MS Office);
- buna cunoastere a limbii engleze scrise si vorbite;
- permis de conducere.
DESCRIEREA POSTULUI
- monitorizarea disciplinei de plată a chiriașilor și participarea la negocierile de închiriere cu scopul final de a asigura gradul de ocupare complet al proprietății;
- colaborarea cu brokerii imobiliari în integrarea noilor chiriași;
- prezentarea tehnică a proprietății, fixarea și prevenirea defectelor;
- gestionarea și monitorizarea execuției lucrărilor de către furnizorii externalizați;
- răspuns prompt la situațiile de urgență și organizarea prevenirii acestora;
- cunoștințe tehnice și monitorizare a sistemelor de inginerie ale unității;
- organizarea și coordonarea achizițiilor de servicii și reparații;
- reprezentarea companiei în probleme de management în instituțiile guvernamentale de stat și locale, precum și în colaborarea cu furnizorii de servicii de utilități;
- raportarea în mod regulat;
- pregătirea și actualizarea planului anual de afaceri și a planificării bugetare;
- menținerea sigură și corectă a documentației și înregistrărilor.
NOI OFERIM
- oportunitate extraordinară de preluare a responsabilității operaționale pentru gestionarea portofoliului de proprietăți cu un mare potențial de extindere;
- remuneratie competitiva cu bonusuri in functie de rezultate;
- participarea la deciziile de investiții;
- mediu de lucru hibrid (birou/acasa);
- oportunități excelente de dezvoltare profesională.
Postul vacant este deschis până pe 15 martie 2023. Mai multe despre companie puteți afla pe site-ul www.vincitunion.com.
Despre rezultate vom informa doar candidații invitați la negocieri.