Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Asigură comunicarea eficientă între Președinte și structurile din Universitate, instituțiile oficiale, persoanele fizice care contactează Cabinetul Președintelui;
- Asigură circuitul fluent al informațiilor și documentelor înspre și dinspre Președinte;
- Realizează materialele solicitate de Președinte: comunicări oficiale, organizări de ședințe și alte evenimente;
- Asigură asistență Președintelui în realizarea activităților manageriale complexe;
Profilul candidatului:
- Abilități de relaționare inter-umană; diplomație;
- Abilități de comunicare verbală și scrisă, adaptate contextului academic;
- Capacitate de învățare;
- Competențe de planificare și organizare;
- Nivel crescut de conștiinciozitate și agreabilitate;
- Studii superioare; competențe operare PC (Microsoft Office); limba engleza, nivel minim B2;
Beneficii:
- Mediu de muncă academic;
- Stabilitate financiară;
- Oportunități pentru dezvoltare profesională.