Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Studii: superioare industria alimentara (inginer tehnolog , inginer controlul calitatii produselor alimntare , medic veterinar)
Atributii/ Sarcini:
- Coordonator Echipa HACCP ;
- Planificarea si coordonarea activitatii Sistemului de Managament al Calitatii al organizatiei in vederea imbunatatirii si mentinerii acestuia;
- Efectuarea de audituri interne ale calitatii;
- Identifica si inregistreaza datele necesare pentru analiza de management si urmareste realizarea propunerilor de imbunatatire;
- Comunica managementului de varf concluziile verificarilor sistemului si solicita suportul pentru indeplinirea obiectivelor ;
- Planificarea si realizarea verificarilor periodice, pentru a determina daca sistemul HACCP corespunde cerintelor pentru care a fost implementat;
- Stabilirea unor mecanisme eficiente de comunicare cu furnizorii si contractantii, clientii sau consumatorii, autoritatile legale si de reglementare, alte organizatii (organisme de certificare, mass-media), cu personalul propriu legat de aspectele care au impact asupra calitatii si sigurantei alimentului;
- Asigura managementul de varf ca sunt stabilite, implementate si mentinute proceduri pentru gestionarea situatiilor de urgenta, accidentelor potentiale, ce pot avea impact asupra calitatii si sigurantei ;
- Se asigura ca sistemul de management corespunde cerintelor standardelor de referinta si a tuturor cerintelor autoritatilor de reglementare si ale clientilor;
- Certificarea sistemului calitatii cu organisme acreditate in acest sens;
- Se asigura că este promovată, în cadrul, organizaţiei conştientizarea referitoare la cerinţele clientului si cultura de siguranta a alimentului;
- Participarea la auditarile efectuate de reprezentantii organismelor de certificare / autorizare ;
- Tratarea neconformitatilor si stabilirea masurilor corective;
- Tratarea reclamatiilor impreuna cu sefii departamentelor implicate;
- Elaborarea si revizia documentelor sistemului calitatii ;
- Coordonarea activitatilor de implementare si mentinere a standardelor;
- Raspunde de mentinerea si eficienta sistemului de managementului calitatii al organizatiei;
- Initierea si derularea actiunilor intreprinse in cazul retragerii / rechemarii produselor sale de pe piata;
- Urmarirea si intocmirea programului de instruire a personalului din serviciul asigurarii calitatii;