Director calitate industria alimentara

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Studii: superioare industria alimentara (inginer tehnolog , inginer controlul calitatii produselor alimntare , medic veterinar)

Atributii/ Sarcini: 

  • Coordonator Echipa HACCP ;
  • Planificarea si coordonarea activitatii Sistemului de Managament al Calitatii al organizatiei in vederea imbunatatirii si mentinerii acestuia;
  • Efectuarea de audituri interne ale calitatii;
  • Identifica si inregistreaza datele necesare pentru analiza de management si urmareste realizarea propunerilor de imbunatatire;
  • Comunica managementului de varf concluziile verificarilor sistemului si solicita suportul pentru indeplinirea obiectivelor ;
  • Planificarea si realizarea verificarilor periodice, pentru a determina daca sistemul HACCP corespunde cerintelor pentru care a fost implementat;
  • Stabilirea unor mecanisme eficiente de comunicare cu furnizorii si contractantii, clientii sau consumatorii, autoritatile legale si de reglementare, alte organizatii (organisme de certificare, mass-media), cu personalul propriu legat de aspectele care au impact asupra calitatii si sigurantei alimentului;
  • Asigura managementul de varf ca sunt stabilite, implementate si mentinute proceduri pentru gestionarea situatiilor de urgenta, accidentelor potentiale, ce pot avea impact asupra calitatii si sigurantei ;
  • Se asigura ca sistemul de management corespunde cerintelor standardelor de referinta si a tuturor cerintelor autoritatilor de reglementare si ale clientilor;
  • Certificarea sistemului calitatii cu organisme acreditate in acest sens;
  • Se asigura că este promovată, în cadrul, organizaţiei conştientizarea referitoare la cerinţele clientului si cultura de siguranta a alimentului;
  • Participarea la auditarile efectuate de reprezentantii organismelor de certificare / autorizare ;
  • Tratarea neconformitatilor si stabilirea masurilor corective;
  • Tratarea reclamatiilor impreuna cu sefii departamentelor implicate;
  • Elaborarea si revizia documentelor sistemului calitatii ;
  • Coordonarea activitatilor de implementare si mentinere a standardelor;
  • Raspunde de mentinerea si eficienta sistemului de managementului calitatii al organizatiei;
  • Initierea si derularea actiunilor intreprinse in cazul retragerii / rechemarii produselor sale de pe piata;
  • Urmarirea si intocmirea programului de instruire a personalului din serviciul asigurarii calitatii;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Agrisol International RO SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Agrisol International RO SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Agrisol International RO SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?