Director Calitate

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Scopul general al postului si obiective principale:

  • Implementarea si mentinerea in cadrul firmei a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul de referinta si cu politicile de calitate ale firmei.
  • Elaborarea documentatiei sistemului de management al calitatii: Manualul Calitatii, proceduri de sistem, proceduri de lucru, formulare de inregistrare aferente procedurilor, planuri ale calitatii.
  • Acordarea de asistenta managementului executiv al organizatiei in definirea si implementarea politicii organizatiei in domeniul calitatii, a obiectivelor si strategiilor organizatiei.
  • Gestionarea documentelor sistemului de management al calitatii.

Responsabilitati:

  • Elaboreaza documentele specifice implementarii sistemului de management al calitatii, in care sunt prezentate politica si obiectivele in domeniul calitatii, in conformitate cu cerintele standardului ISO.
  • Defineste si planifica activitatile de implementare a sistemului calitatii, in cadrul planului de implementare a sistemului calitatii.
  • Identifica procesele care influenteaza direct calitatea produselor / serviciilor firmei.
  • Coordoneaza identificarea, introducerea si mentinerea sub control a proceselor incluse in sistemul calitatii pe intreaga durata de implementare si mentinere a sistemului de management al calitatii in firma.
  • Stabileste si deleaga responsabilitati pentru managementul calitatii, in corelare cu obiectivele, politica si strategiile in domeniul calitatii din firma.
  • Stabileste periodic necesitatile de educare si instruire ale personalului in domeniul calitatii, pe categorii de personal.
  • Stabileste criterii pentru selectionarea, evaluarea si clasificarea furnizorilor in conformitate cu procedurile aplicabile.
  • Organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza analizele de contract in conformitate cu procedura aplicabila, in scopul detectarii eventualelor probleme posibile.
  • Coordoneaza si monitorizeaza efectuarea programului de „benchmarking” ca proces de evaluare a eficacitatii unor organizatii de referinta, in procesele de obtinere a performantelor.
  • Evalueaza gradul de satisfacere a cerintelor clientilor si asigura imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii.
  • Asigura implementarea si mentinerea conformitatii sistemului de management al calitatii cu cerintele specificate.
  • Asigura evaluarea si solutionarea reclamatiilor primite de la clienti conform angajamentelor contractuale si procedurilor aplicabile.

Cerinte:

  • Studii de specialitate privind controlul calitatii produselor;
  • Cunostinte de PC;
  • Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
  • Limba engleza nivel mediu/avansat

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Barnett Mc Call SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Barnett Mc Call SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Barnett Mc Call SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?