Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scopul general al postului si obiective principale:
- Implementarea si mentinerea in cadrul firmei a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul de referinta si cu politicile de calitate ale firmei.
- Elaborarea documentatiei sistemului de management al calitatii: Manualul Calitatii, proceduri de sistem, proceduri de lucru, formulare de inregistrare aferente procedurilor, planuri ale calitatii.
- Acordarea de asistenta managementului executiv al organizatiei in definirea si implementarea politicii organizatiei in domeniul calitatii, a obiectivelor si strategiilor organizatiei.
- Gestionarea documentelor sistemului de management al calitatii.
Responsabilitati:
- Elaboreaza documentele specifice implementarii sistemului de management al calitatii, in care sunt prezentate politica si obiectivele in domeniul calitatii, in conformitate cu cerintele standardului ISO.
- Defineste si planifica activitatile de implementare a sistemului calitatii, in cadrul planului de implementare a sistemului calitatii.
- Identifica procesele care influenteaza direct calitatea produselor / serviciilor firmei.
- Coordoneaza identificarea, introducerea si mentinerea sub control a proceselor incluse in sistemul calitatii pe intreaga durata de implementare si mentinere a sistemului de management al calitatii in firma.
- Stabileste si deleaga responsabilitati pentru managementul calitatii, in corelare cu obiectivele, politica si strategiile in domeniul calitatii din firma.
- Stabileste periodic necesitatile de educare si instruire ale personalului in domeniul calitatii, pe categorii de personal.
- Stabileste criterii pentru selectionarea, evaluarea si clasificarea furnizorilor in conformitate cu procedurile aplicabile.
- Organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza analizele de contract in conformitate cu procedura aplicabila, in scopul detectarii eventualelor probleme posibile.
- Coordoneaza si monitorizeaza efectuarea programului de „benchmarking” ca proces de evaluare a eficacitatii unor organizatii de referinta, in procesele de obtinere a performantelor.
- Evalueaza gradul de satisfacere a cerintelor clientilor si asigura imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii.
- Asigura implementarea si mentinerea conformitatii sistemului de management al calitatii cu cerintele specificate.
- Asigura evaluarea si solutionarea reclamatiilor primite de la clienti conform angajamentelor contractuale si procedurilor aplicabile.
Cerinte:
- Studii de specialitate privind controlul calitatii produselor;
- Cunostinte de PC;
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Limba engleza nivel mediu/avansat