Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania Mecanex SA din Botoșani recrutează Director Comercial. Lista de mai jos, cu responsabilitățile pe care le va avea, nu se dorește a fi una completă. Pentru un candidat cu experiență în vânzări, cerințele generale sunt deja cunoscute.
Responsabilități:
- Negociază şi finalizează contractele de achiziţii, evaluează corect oportunitatea acceptării unui furnizor nou.
- Urmăreşte permanent optimizarea stocurilor.
- Controlează şi garantează buna desfăşurare a contractelor.
- Urmăreşte stadiul de executare al contractelor în derulare şi veghează permanent la buna desfăşurare a activităţii.
- Semnalează şi propune măsuri de corecţie pentru abaterile sistemului de la normele stabilite, valorile şi misiunea strategică a firmei.
- Coordonează şi gestionează activitatea de vânzare şi distribuţie a produselor, implementează politica de vânzare pentru produse şi propune planuri de eficientizare a activităţii.
- Identifică segmentele de piaţă adecvate distribuţiei directe.
- Propune măsuri concrete de optimizare a costurilor de distribuţie şi de creştere a forţei de vânzare.
- Coordonează activitatea de colectare de informaţii de piaţă relevante despre poziţia produselor firmei şi a principalilor săi competitori.
- Analizează oportunităţile spaţiului concurenţial în vederea identificării celui mai bun plasament pentru organizaţie şi pentru produsele comercializate de firmă (lărgimea pieţei, nivelul competiţional, game de clienţi stabili, noi oportunităţi).
- Urmăreşte prin toate acţiunile crearea celei mai bune imagini pentru firmă şi pentru produsele comercializate de firmă.
- Asigură o cunoaştere aprofundată a grupurilor specifice de clienţi şi a nevoilor acestora.
- Analizează factorii care cresc profitul şi indicatorii de creştere a afacerii, precum şi modul în care sunt afectaţi aceşti factori.
- Stabileşte conform structurii organizatorice şi a ROF sarcinile şi responsabilităţile personalului din subordine, în baza fişelor de post.
- Negociază salariile personalului din subordine şi aprobă sistemul de bonusare conform Regulamentului Intern şi procedurilor specifice firmei.
- Evaluează personalul din subordine, conform procedurii de evaluare a performanţelor.
- Execută orice alte dispoziţii date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal.
Candidatul va avea cel puțin 5 ani vechime în domeniu.
Se oferă:
- pachet salarial atractiv și motivant, mașină de serviciu, pachet de bonusuri