Cerinte obligatorii:
* studii superioare de specialitate;
* experienta de minim 5 ani intr-o pozitie similara;
* capacitate de organizare si planificare;
* excelente abilitati de comunicare si negociere, de lucru in echipa;
* cunoasterea limbii italiene;
* cunoștințe de operare PC (Word, Excel);
* permis de conducere categoria B;
* posibilitatea de asigurare a unui portofoliu de minim 100 clienti
Atributii:
* Propune politica comerciala catre conducerea firmei in vederea dezvoltarii volumului de vanzari;
* Urmareste implementarea politicii comerciale si realizarea planului de vanzari;
* Stabileste obiective clare pentru organizarea activitatii comerciale;
* Propune strategia de promovare catre conducerea firmei si organizeaza campanii de promovare pentru produse;
* Dezvolta reteaua de clienti si prezinta propuneri concrete de colaborare;
* Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de clienti;
* Implementeaza si gestioneaza campaniile de dezvoltare comerciala;
* Prospecteaza piata si dezvolta campanii de marketing, conform strategiei aprobate de conducerea firmei;
* Realizeaza analize de produs si identifica noi segmente de piata, propunand noi metode de atragere de noi clienti.
Descrierea companiei:
Marketing Italian Food se bazeaza pe lunga experienta acumulata pe piata din Romania a asociatilor sai si a competentei lor comerciale pentru a oferi clientilor sai posibilitatea de a se bucura de tot ce este mai bun in domeniul alimentar.
Ne adresam sectoarelor HoReCa, distributie si on-line din Romania cu o gama de articole diversificata si adaptabila cerintelor fiecarui client.
Marketing Italian Food inseamna profesionalism, printr-o logistica bine structurata cu transporturi saptamanale de marfa din Italia si o distributie operativa la sediul/domiciliul clientului.