Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Planifica, organizează şi coordonează activitatea de vânzare a produselor din portofoliul companiei, în scopul realizării obiectivelor agreate şi a indicatorilor de performanţă.
Responsabilităţi
- se informează permanent cu privire la evoluţia pieţei produselor similare
- Planifică, organizează şi coordonează activitatea de vânzare a produselor din portofoliul companiei
- Întreţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii actuali şi potenţiali
- monitorizează permanent respectarea înţelegerilor contractuale şi dispune măsuri concrete ori de câteori sunt sesizate abateri de la acestea;
- Propune şi implementează acţiunile de marketing aprobate în scopul promovării şi creşterii vânzărilor de produse
- analizează informaţii despre produsele concurente, acţiuni de marketing, şi propune conduceriiorganizaţiei soluţii de creştere a vânzărilor în condiţii de profitabilitate;
- analizează periodic datele cu privire la preturile de vânzare ale produselor versus produseleconcurente pe diferite tipuri de clienţi şi propune conducerii organizaţiei soluţii pentru a menţine compania într-un raport preţ – calitate cât mai eficient;
- evaluează potenţialii parteneri de afaceri şi avizează ofertele către aceştia;
- negociază condiţiile contractuale standard stabilite prin contractul cadru de vânzare – cumpărare şi eventualele derogări;
- avizează contractele de vânzare – cumpărare;
- urmăreşte derularea contractelor încheiate, . să se asigure continuitatea colaborării şi respectarea înţelegerilor făcute;
- Monitorizează dinamica pieţei la nivel naţional, pe categoriile de produse ale companiei şi raportează periodic informaţii cu privire la aceasta
- Monitorizează stocurile de produse finite existente în vederea evitării situaţiilor de lipsă a mărfurilor(out-of-stock) şi de supradimensionare a stocurilor (over-stock)
- Raportează periodic informaţii cu privire la indicatorii de performanţă monitorizaţi
- Conduce şi motivează echipa din subordine în măsură să crească vânzările şi eficienţa activităţilor desfăşurate
Cerinţele postului
Studii: superioare;
Experienţă în domeniu: Vânzări sau comerţ – 10 ani
Experienţă pe un post similar – minim 2 ani
Abilităţi:
- Comunicare
- Negociere
- Adaptare la schimbare
- Lucru în echipă
- Gândire critica
- Orientare cost /rezultat
- Rezistenta la stres