Director comercial

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Planifica, organizează şi coordonează activitatea de vânzare a produselor din portofoliul companiei, în scopul realizării obiectivelor agreate şi a indicatorilor de performanţă.

Responsabilităţi

  • se informează permanent cu privire la evoluţia pieţei produselor similare
  • Planifică, organizează şi coordonează activitatea de vânzare a produselor din portofoliul companiei
  • Întreţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii actuali şi potenţiali
  • monitorizează permanent respectarea înţelegerilor contractuale şi dispune măsuri concrete ori de câteori sunt sesizate abateri de la acestea;
  • Propune şi implementează acţiunile de marketing aprobate în scopul promovării şi creşterii vânzărilor de produse
  • analizează informaţii despre produsele concurente, acţiuni de marketing, şi propune conduceriiorganizaţiei soluţii de creştere a vânzărilor în condiţii de profitabilitate;
  • analizează periodic datele cu privire la preturile de vânzare ale produselor versus produseleconcurente pe diferite tipuri de clienţi şi propune conducerii organizaţiei soluţii pentru a menţine compania într-un raport preţ – calitate cât mai eficient;
  • evaluează potenţialii parteneri de afaceri şi avizează ofertele către aceştia;
  • negociază condiţiile contractuale standard stabilite prin contractul cadru de vânzare – cumpărare şi eventualele derogări;
  • avizează contractele de vânzare – cumpărare;
  • urmăreşte derularea contractelor încheiate, . să se asigure continuitatea colaborării şi respectarea înţelegerilor făcute;
  • Monitorizează dinamica pieţei la nivel naţional, pe categoriile de produse ale companiei şi raportează periodic informaţii cu privire la aceasta
  • Monitorizează stocurile de produse finite existente în vederea evitării situaţiilor de lipsă a mărfurilor(out-of-stock) şi de supradimensionare a stocurilor (over-stock)
  • Raportează periodic informaţii cu privire la indicatorii de performanţă monitorizaţi
  • Conduce şi motivează echipa din subordine în măsură să crească vânzările şi eficienţa activităţilor desfăşurate

Cerinţele postului

Studii: superioare;

Experienţă în domeniu: Vânzări sau comerţ – 10 ani

Experienţă pe un post similar – minim 2 ani

Abilităţi:

  • Comunicare
  • Negociere
  • Adaptare la schimbare
  • Lucru în echipă
  • Gândire critica
  • Orientare cost /rezultat
  • Rezistenta la stres

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UZUC SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UZUC SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UZUC SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?