Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Căutăm coleg proactiv, cu atitudine pozitivă și orientat către client care să coordoneze întreaga activitate a filialei noastre din Bacau.
• Studii finalizate, de preferat superioare;
• Experiență în coordonare echipe;
• Experienţă în vânzări b2b;
• Experienţă în domeniul distribuţiei de piese auto – constituie avantaj;
• Abilităţi de planificare, organizare şi de soluţionare optimă a problemelor;
• Abilităţi excelente de negociere şi comunicare;
• Cunoştinţe de baza de operare Outlook și Excel;
• Permis de conducere cat. B – fără incidente rutiere grave.
Descrierea jobului
• Coordonează şi conduce întreaga activitate a punctului de lucru, urmărind îndeplinirea targetului de vânzări, încasări si marja;
• Se implică în procesul de recrutare, integrare, evaluare şi motivare a echipei;
• Este responsabil de îndeplinirea planului de vânzări (buget de vânzări, atragere de clienţi noi şi reţinerea celor existenţi, profitabilitate, încasări);
• Menţine şi dezvoltă relaţiile de afaceri cu clienţii existenţi, identifică şi contactează potenţiali clienţi - service-uri, magazine de piese auto, parcuri auto.
OFERTĂ:
• Salariu fix + scheme de comisionare avantajoase.
• Mașină de serviciu
• Transparența drepturilor salariale • Sprijin din partea colegilor încă din prima zi