Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
SC ARCOPLAST ANVELOPE SRL, specialistul tau in anvelope, companie din domeniul anvelopelor aflata in plin proces de dezvoltare, cu o echipa tanara si 100% capital românesc, cauta un coleg sau colega care sa ocupe postul de Director de Vanzari si Dezvoltare – pentru zona Dobrogea (Constanta, Tulcea, Braila, Galati).
Candidatul ideal
- orientare spre performanta si dezvoltarea afacerii;
- abilitati de negociere, organizare si planificare;
- aptitudini de comunicare, spirit de echipa;
- experienta manageriala minim 3 ani intr-un post similar
- studii superioare;
- stabilirea de obiective pe termen mediu si lung
- experienta de vanzari pe domeniul de retail, min 2 ani
- reprezintă un avantaj si experiența într-o firma similara, min 2 ani
- capacitate de delegare- corectitudine si loialitate, flexibilitate
- planificare, organizare, coordonare, supervizare si dezvoltare de noi linii de afaceri din cadrul companiei, precum, negocierea si incheiere de contracte conform activitatii.
Descrierea jobului
Atributii Principale:
- Realizeaza strategia de ofertare a companiei raportat la specificul pietei tinta;
- Stabileste segmentele de piata-tinta care urmeaza a fi abordate pe termen scurt, mediu si lung si aplica strategia de ofertare la nivelul pietei tinta;
- Coordoneaza activitatile sales in scopul atingerii obiectivelor de performanta stabilite de catre managementul companiei;
- Coordoneaza activitatile de ofertare realizate de catre echipa de vanzari
- Propune masuri de eficientizare a activitatii de ofertare / vanzare a serviciilor prestate cat si de eficientizare a costurilor;
- Supervizeaza, prin vizite in teren, activitatea de ofertare;
- Coordoneaza negocierea comerciala a contractelor cu partenerii si gestionarea relatiilor comerciale in vederea maximizarii vanzarii si a profitului companiei;
- Stabileste si implementeaza un sistem de monitorizare a activitatii sales (prin raportare zilnica, respectiv prin centralizarea rapoartelor si elaborarea unui raport saptamanal catre Directorul Operational);
- Asigura controlul performantei personalului din subordine prin aplicarea unei evaluari periodice, stabileste un plan de corectii trimestrial si il transmite spre aprobare Directorului Operational;
- Analizeaza mediul concurential si intocmeste un raport lunar aferent specificului concurentei (puncte tari, servicii abordate cu prioritate de concurenti, zonele de piata pe care se focuseaza concurenta.
Cerinte Specifice:
- Experienta de minim 3 ani pe pozitie similara;
- Cunostinte dezvoltate Office (Word, Excel);
- Cunostinte limba engleza
Ce oferim?
- Pachet salarial atractiv corelat cu performanțele realizate;
- Salariu fix + commission
- Masina de serviciu, telefon mobil, laptop
- Atmosferă plăcută de lucru într-o echipă tânără, dinamică și ambiţioasă
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes