Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Condiţii de participare la concurs:
- absolvent licențiat al învățământului superior, de preferat în domeniul PR-Marketing ;
- experiență de minimum 5 ani în domeniul comunicării corporatiste;
- experiență managerială în domeniul comunicării de minimum 5 ani;
- persoană proactivă, anticipativă, consecventă;
- bună cunoscătoare a pieței de business din România;
- abilități de comunicare în afaceri, de cercetare eficientă a pieței, de promovare și de construire a imaginii, de creare a reputației business-ului;
- limba engleză fluent (scris, citit, vorbit).
Principalele atribuții ale postului sunt:
- coordonează dezvoltarea, promovarea și menținerea unei imagini distincte, unitare și pozitive a brand-ului Electrica Furnizare SA în mediul intern și extern, în linie cu obiectivele de business în curs și în oricare dintre momentele de evoluție a brand-ului: face-lift, rebranding, repoziționare, etc;
- coordonează activitățile de comunicare internă și externă ale societății;
- asigură păstrarea/dezvoltarea unor bune relații și de durată cu diverse organizații sau organisme interne și externe, cu instituții, cu publicul, precum și cu mass-media;
- participă la consolidarea culturii organizaționale și comunicaționale prin stimularea comportamentului asociativ și participativ al angajaților care să asigure un climat favorabil realizării misiunii organizației;
- organizează, coordonează şi monitorizează activitatea de comunicare și relații publice, la nivelul societății, în concordanță cu strategia Grupului, având ca obiectiv consolidarea imaginii și brandului Electrica Furnizare .;
- coordonează activităţile de public affairs (exceptându-le pe cele legate de reglementare);
- gestionează comunicările interne și externe, inclusiv pentru situații de criză cu un potențial impact major valoric și/sau asupra imaginii EFSA;
- inițiază și gestionează campaniilor de comunicare și publicitate, precum și activitățile de realizare de parteneriate pe domenii de interes ale EFSA;
- planifică și urmărește desfășurarea programelor de sponsorizare și donații la nivel EFSA, precum și evaluarea și/sau actualizarea periodică a strategiei de CSR;
- organizează evenimente pentru dezvoltarea culturii organizationale.
Locația job-ului este în București.