Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Studii superioare tehnice;
- Experienta in sectorul constructiilor, in functii de conducere;
- Cunostinte operare PC (autocad, word, excel);
- Limba engleza - nivel mediu;
- Permis auto categoria B.
Descrierea jobului:
- Organizeaza, conduce si coordoneaza activitatea Departamentului Constructii in scopul realizarii obiectivelor ce revin acestui departament;
- Elaboreaza strategia si obiectivele anuale ale departamentului, in concordanta cu directia de dezvoltare a societatii;
- Coordoneaza elaborarea Bugetului de Venturi si Cheltuieli si cash-flow-ului anual al departamentului, in baza portofoliului de lucrari contractate si a perspectivelor de contractare imediate;
- Urmareste indeaproape modul in care se realizeaza obiectivele departamentului;
- Coordoneaza si urmareste activitatea de contractare de noi lucrari;
- Organizeaza si coordoneaza activitatile de executie a lucrarilor si derulare a contractelor departamentului;
- Coordoneaza si urmareste modul de indeplinire a activitatii de pregatire de productie (grafice de executie, fise limita, organizare de santier) etc.;
- Elaboreaza strategii ce au ca scop realizarea lucrarilor contractate cu mijloacele societatii, cu subcontractori de specialitate sau prestatori de servicii, dupa caz, si analizeaza avantajele / dezavantajele implicarii acestora in mod concomitent sau pe faze de executie;
- Urmareste modul de realizare a lucrarilor din departament, in conformitate cu prevederile documentatiei de executie, standardele si legislatie de calitate, mediu si securitate si sanatate in munca;
- Mentinerea relatiei cu autoritatile din domeniul constructiilor si cu colaboratorii.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Laptop si telefon de serviciu;
- Autoturism de serviciu;
- Abonament servicii medicale la clinica privata;