Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Activitatea postului este în București.
Condiţii de participare la concurs:
- Absolvent licențiat al învățământului superior;
- Experiență minimă de 3 ani în activitatea de recuperare creanțe și de minim 5 ani pe funcții de conducere;
- Cunoaște, respectă, aplică și impune în cadrul echipei majoritatea politicilor și procedurilor companiei;
- Are cunoștințe și abilități tehnice avansate și le aplică în mod corespunzător pentru a asigura rezultatele așteptate în domeniul propriu de responsabilitate;
- Stabilește standarde ridicate de cunoștințe tehnice pentru întreaga companie/grup și facilitează educația tehnică continuă;
- Cunoștințe de limba engleză;
- Cunoștințe IT: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
Responsabilitățile postului:
- Elaborează strategia departamentului de recuperare creanțe;
- Crește performanța angajaților prin formularea de obiective concrete și măsurabile, deleagă sarcini și responsabilități;
- Dezvoltă personalul prin identificarea salariaților cu potențial și spijină prin sarcini si activități potrivite dezvoltarea acestora;
- Planifică acțiunile și întocmește strategiile pentru metodele de comunicare cu clientii (notificari scrise, SMS, apeluri, vizite);
- Monitorizează procesele de colectare și analizează rezultatele înregistrate, precum și evoluția lor;
- Monitorizează aplicabilitatea activităților de colectare și raportează corectitudinea lor;
- Organizează și coordonează campanii si acțiuni speciale, precum si procese de colectare generale in vederea îmbunătățirii/menținerii rezultatelor pentru portofoliile cesionate;
- Monitorizează performanța echipei pe care o coordoneaza si se asigura de realizarea obiectivelor stabilite.