Responsabilitati:
- organizeaza, indruma, coordoneaza si controleaza activitatea financiar-contabila din cadrul firmei;
- asigura organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii;
- organizeaza si coordoneaza controlul financiar preventiv in cadrul firmei;
- asigura respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative si contabile pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate, precum si respectarea procedurilor de lucru interne;
- organizeaza si coordoneaza fluxul de ocumente aferente activitatilor desfasurate in cadrul firmei, in conformitate;cu prevederile legale in vigoare;
- organizeaza controlul costurilor si efectueaza sinteza si analiza pe centre de cost si/sau pe activitati, departamente, etc;
- examineaza legalitatea, regularitatea si conformitatea operatiunilor financiar-contabile;
- elaboreaza planuri de previziuni financiare pentru investitii.
Cerinte:
-studii superioare economice-de preferat specializare finante-contabilitate;
-experienta in contabilitate de minim 5 ani;
-experienta pe o pozitie similara;
-bune cunostiinte de operare PC (Excel, Word);
-cunostiinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane;
-abilitati de organizare si planificare;
-spirit analitic, lucru in echipa;
-seriozitate.
Beneficii:
-pachet salarial motivant (corelat cu performanta);
-posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-un mediu profesionist si dinamic.