Candidatul ideal
- studii universitare in domeniul economic;
- experienta intr-un post similar de cel putin 3 ani;
- cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia financiar-contabila;
- autorizat CECCAR;
- abilitati de comunicare,organizare si coordonare;
- seriozitate, personalitate dinamica;
- integritate morală şi etică profesională
Descrierea jobului:
- planifica, organizeaza si coordoneaza intreaga activitate financiar - contabila a societatii;
- raspunde de corectitudinea activitatii contabile;
- efectueaza analiza financiar contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta directorului general;
- determina si calculeaza TVA-ul, impozitul pe profit;
- supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
- intocmeste rapoarte financiar-contabile necesare managementului;
- intocmeste si depune declaratiile privind obligatiile catre bugetul statului;
- organizeaza, conduce si controleaza inventarierea generala anuala a patrimoniului;
- participa activ la inventarierea stocurilor, atat la produse finite, cat si la materii prime si consumabile;
- urmareste si controleaza sistemul de operare a productiei si respectiv a stocurilor in programul de
gestiune;
- mentine legatura cu bancile si cu alte institutii financiare;
- asigura desfasurarea corespunzatoare a operatiunilor de decontare cu furnizorii si clientii;
- tine evidenta platilor efectuate de catre clienti si ia masurile necesare in vederea deblocarii platilor
atunci cand este cazul;
- monitorizează termenele de plată, sesizează, raportează şi rezolvă neregulile întâmpinate;
- intocmeste rapoarte periodice referitoare la incasari, restante, cu frecventa si in formatul stabilit prin procedurile interne specifice;
- asigura asistenta si consultanta in problemele profesionale legate de activitatile financiar-contabile;
- are rolul de consultant, manager, trainer pentru personalul subordonat;
- asista la controalele efectuate de organele de drept.